Norton antivirus?

MsSleepalot

Trådstartare
Kan man köpa det från tex usa eller storbritannien och det funkar på min dator?

Vad är skillnaden på tex Norton antivirus 2003 och 2007?

:o :cool:

Sv: Norton antivirus?

Vad ska du med det till?

Det finns gratis antivirusprogram som är minst lika bra som Norton.

Förmodligen är version 2007 modernare och bättre än 2003.

Klart att du kan köpa det från något annat land bara det är kompatibelt med ditt operativsystem.

Gratis virusprogram att hämta på nätet som tar bort alla virus på datorn? Var hittar jag dom?:bump:

Själv använder jag Norton internet security 2011 (beta) Funkar riktigt bra hittills :)

Jag håller med Ragatan!!

AVG Free är ett mycket bra antivirusprogram och har inte haft några som helst problem med det! :D

ZoneAlarm, brandvägg, gratisversionen är också bra! I kombination funkar dessa 2 program bra och jag har inte haft några problem, varken med virus eller intrång efter jag installerade dessa program! :love: Har använt dem sedan ca 10 år tillbaka!!

Glöm inte kolla så att du drar ner rätt version till ditt operativsystem bara!! ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
402
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Jag måste skaffa mig ett bredbandsabonnemang inför kommande flytt. Jag har bott senaste åren i "comhem-hus" och före det haft ett mobilt...
Svar
13
· Visningar
1 034
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 675
Senast: vtok
·
IT & mobiler När pappa köpte sin dator så köpte han även med norton antivirus. Måste man verkligen "köpa om" den varje år? Det finns nu längre...
Svar
13
· Visningar
1 365
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka