Nortonstrul

Snuffsan

Trådstartare
Uppgraderade mitt Norton internet security från 2008 till 2009 idag. Nu kan jag inte logga in på msn och en del sidor som kräver inloggning.

Vad gör jag? Inser att det är nån inställning men hittar inte den.

Eller är det så att jag måste använda identity safe?

Sv: Nortonstrul

Möjligt att det behövdes en omstart eller så kanske. Tur att det löste sig för dig.

Sv: Nortonstrul

Ja det verkar ju så, men det är ju märkligt i så fall. Vissa sidor kom jag inte ens in på igår, funkar bra idag. Jag gjorde naturligtvis omstart då jag installerat och jag ändrade ju inte några inställningar igår. Att behöva omstarta en gång till känns lite overkill.

Men strunt i det, allt funkar bra idag.:)

Liknande trådar

Samhälle Jag har egentligen bara en fundering angående Försäkringskassan och hur det fungerar med meddelande från dem. Sedan jag skiljde mig... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
735
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka