Nosgrimma till gag??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fullblod
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 845
F

Fullblod

Vad ska jag använda för nosgrimma till ett gagbett... asså en vanligt ledat gagbett... spelar det någon roll... har aldrig använt det förut så är bara lite nyfiken om det har någon betydelse för verkan på bettet...

Sv: Nosgrimma till gag??

Det spelar ingen roll. Du kanske ska undvika tjocka engelska nosgrimmor så att inte bettet går i där, men i övrigt kan du rida med vad du vill.

Sv: Nosgrimma till gag??

oki tack... använder pullar nu så det var ju skönt att jag kan ha kvar den då...:bump:

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
571
Senast: Elo
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 514
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka