Nosludd, storlek grimma shettis

Häst_Galen!

Trådstartare
Har ingen aning om var jag ska lägga denna tråd så jag testar här, iallafall jag hade tänkt att sy nosludd till min favorit shettis på ridskolan.
Men jag vet inte vad det är för mått på grimman det är en liten shettis grimma vet inte exakt. Men hoppas jag skulle kunna få lite hjälp med detta:) och gärna lite tips på hur jag ska göra.:):D
 
Har ingen aning om var jag ska lägga denna tråd så jag testar här, iallafall jag hade tänkt att sy nosludd till min favorit shettis på ridskolan.
Men jag vet inte vad det är för mått på grimman det är en liten shettis grimma vet inte exakt. Men hoppas jag skulle kunna få lite hjälp med detta:) och gärna lite tips på hur jag ska göra.:):D
Alltså det är en shettis grimma ungefär normalstorlek
 
Alltså det är en shettis grimma ungefär normalstorlek

22-23 centimeter borde vara lagom. Det är ganska lätt att sy nosludd, du behöver en bit teddy som är 15-18 cm bred beroende på hur fluffig den är och så syr du på kardborreband. Om du tror att det är risk att teddyn fransar sig så kan du sicksacka runt föest.
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 091
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Kristall10
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 966
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp