Arabizar

Trådstartare
Nu e jag desperat och letar efter tigrerat nosludd,har sett det i någon butik men kommer inte ihår vart :o
så finns det någon här som vet någon butik som säljer????

tack på förhand :bow:

Arabizar

Sv: Nosludd

horse life eller vad heter dom :confused:
dom har tigrerat, fläckigt, prickigt, allt.
vet inte vart du bor, men det ligger iaf ungefär mittemot hööks i upplands väsby.

annars så kan man göra som jag gjorde. gick in i en tygaffär och köpte luddigt tyg i valfri färg och mönster + kardborreband. sedan var det bara hem och sy sitt eget nosludd. då kan bestämma längd och allting själv. jättebra :)

tralala skrev:
annars så kan man göra som jag gjorde. gick in i en tygaffär och köpte luddigt tyg i valfri färg och mönster + kardborreband. sedan var det bara hem och sy sitt eget nosludd. då kan bestämma längd och allting själv. jättebra :)

ganska biligt oxå :)

jag vet (har gjort det förr) men tycker att sybehörs butikerna har så dåligt urval här=(

Nu har jag varit och shoppat sånt till mitt sidepull fast det blev leopard,min kille valde hihhii.Kanon cool kommer ju min pålle att bli :banana:

Liknande trådar

Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 447
Senast: Alexandra_W
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 879
Senast: Derivata
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 421
Senast: Lyan
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
434
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna