Nr skylt på transporten...

caradan

Trådstartare
Hur har ni satt fast nr skylten på eran transport??

Har fått en ny nu och det är dags att sätta fast den men jag vet inte hur.

Innan har den varit skruvad med montage skruv, som sedan blivit kapade på insidan för att inte vara vassa. Men nu skulle jag vilja skruva den på riktigt sett men ska jag då ha muttrarna på lämmen alltså (uppstickandes på insidan)

Eller hur har ni gjort?????

Vill du ha något som sitter rakt igenom lämmen kan du använda vagnsbult. Dvs en sån där med stor platt lätt rundad skalle, den kan man vare sig snubbla över eller göra illa sig på.
96-400.jpg

Det var smart, att jag inte tänkt på det.

Dags att sätta på den nu om jag ska flytta hästen i morgon.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 501
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 745
Senast: Ceta
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Om samvete vs effektivitet
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka