Nu är det dags igen....

R

Rallebralle

...kommer ni denna gång då?? :(
Sollentunamässan 5 & 6 Januari.
Husdjursmässan.

Dean: jag fick inte plats på helgen,fick ta måndag o tisdag istället.... :cry: :cry:
 
Har igenting själv att ställ ut nu men visst kommer jag dit :banana:
Var hittar jag dig?
 
gissa....... :smirk:
Bland kissarna såklart... :D
Marrakech o Scilla är med ,en blå aby o en viltfärgad,sitter i en bur med stentygsbotten,övrigt tyg är benvitt,deras sovlådor ser ut som fågelbon.
Går inte att missa. :D :D :D :D
 
För långt bort ju... Erkänn att du vill åka till Sundsvall också!
 
JAAAAAAAAAAA,men då måste du säga pippi27,annars så vet jag inte vem som är du..... :smirk:
 
Måndag och tisdag när man jobbar? Inte så enkelt tyvärr. Jag skulle gärna komma men bara om jag är ledig.
Vet du vilka öppettider det är?
 
Till sex-sju....tror jag....ska kolla upp det ,ett ögonblick. :D
 
Självklart.
Tar med mig lite kort på mina fina ryssar, så att du får se en riktig katt :D
 
Nej vad tråkigt :(

Hon som jag skulle ställa ut tillsammans med kom inte heller med på lördagen, så jag kommer att vara där alldeles ensam :cry:

Om någon ska dit så kom JÄTTE GÄRNA förbi mig och mina kissar. Det är två långhåriga husisar, en vit och en randig och vit som sitter i samma bur.
 
hrpfmmmmmmmm :smirk:
Ok då.....du vet inte att jag har haft en "nästanryss" va??? :angel:
eller en icke ryss utan stamtavla fast hans föräldrar hade det..... :angel: :angel: :angel:
 
Min uppfödare hade anmält så många katter,typ 9 o så min kompis med sina fyra o så jag med mina två....känns som om vi kommer att vara de enda med abyssar... :smirk:
Jag fick plats på lördagen men vi går alltid tillsammans,det kommer även en dansk uppfödare o ska kolla på Marrakech,o han kommer på måndagen o tisdagen.......
Fanns inget annat att välja på för min del .... :crazy:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har lite lösa funderingar kring sjukperiod och krav på sjukintyg (från dag 8). Vilka frånvarodagar räknas? Vad jag förstår räknas...
Svar
4
· Visningar
640
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
957
Senast: Keb71
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
341
Senast: Silver Girl
·
Hästhantering I måndags skoddes min häst, han fick då snösulor. Samma kväll märker jag att han är spänd och markerar på VF. Vid förra skoningen fick...
Svar
13
· Visningar
1 467
Senast: Meglio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp