Bukefalos 28 år!

Nu är dom ute!

Gabbi

Trådstartare
Åtta små schäfrar föddes idag, och det verkar högst troligt att en blir vår. Uppfödaren har inte direkt en lista där man står i en viss ordning, men de har uttryckt sig väldigt positivt om oss. När den första tiken som vi var intresserade av gick tom så uttryckte de en önskan om att vi skulle stanna kvar och vänta på nästa kull, vilket vi gärna ville. Den är alltså född nu. På bilden verkar det vara fem grå och tre svarta, men en del ligger på varandra. Kön vet jag inga än tyvärr, men vi är inte ute efter något speciellt kön heller.

mvh
 
Sv: Nu är dom ute!

Snabb uppdatering! Det blir en tik till oss. Fem tikar och tre hanar blev det!
Våran lilla Råda anländer hit i början på juli!
 
Sv: Nu är dom ute!

Grattis:love:
Det är snart ett år sedan vi hämtade vår lilla guldklimp. Ni har en härlig, längtansfull tid framför er.
 
Sv: Nu är dom ute!

Grattis, komer ihåg för ca 2 ån sedan när jag väntade på o jag skulle få en tik! nu ska jag häta henne om 8 dagar! :banana:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har två hundar. En 3,5-åring och en 1-åring. 3,5-åringen har jag haft sedan han var 9 veckor. Det är något i mig som gnager gällande...
2 3
Svar
41
· Visningar
11 608
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras Hejsan. Finns det någon här som har erfarenhet av att vara fodervärd. Jag är själv det åt en av mina hundar, men uppfödaren i detta...
2
Svar
20
· Visningar
2 925
Senast: Voffisarna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 875
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras Frågat med glimten i ögat, men detta tycker jag är lite filosofiskt intressant. Vem är det som ska vara tacksam i en hundaffär...
Svar
12
· Visningar
1 415
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp