Nu är min lilla hemsida klar...

mag

Trådstartare
och jag ska lägga ut den. Men hur sjutton gör jag ??? Skriver in telias ftp.adress, och kommer in på en vit sida där det står FTP-rot för ftp.telia.com. sen står det lite om nångra kataloger. Men hur sjutton laddar jag upp sidan då. Begriper ingenting... Nån som kan hjälpa mig.
 
Sv: Nu är min lilla hemsida klar...

Skaffa ett ordentligt ftp-program, t.ex. FlashFXP, och använd det för att ansluta till ftp-servern. (ftp.telia.com) och logga in med det konto du vill lägga sidan på. (Via t.ex. Quick Connect) Leta sen upp de lokala filerna, hemsidan, i vänstra delfönstret och "dra" (eller markera och tryck ctrl+q) till högre, serverutrymmet. Tryck sen Transfer Queue (ctr+z) så laddas det upp.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 006
Senast: Sasse
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 216
Senast: Enya
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 160
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstips kök

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp