Nu alla galoppfolk;)

enjes

Trådstartare
nu tycker jag att vi ska lägga in bilder, så att man vet vem det är man ser på Täby om det är någon bukemänniska:) OBS bara de som är aktiva inom galoppen !

så in med nya färska kort, så vi ser hur ni ser ut !:)
snälla moderator, flytta inte tråden, för detta är ju bara för "galoppfolk" som jag vill se bilder på, inte massa andra !

Tagen alldeles igår:D
Bild35.jpg

Sv: Nu alla galoppfolk;)

AHA! "Jockey skötaren" Heheh... Kul tråd!!!

Ok, jag skall leta upp en bild... :angel: Så länge så kanske man kan hålla tillgodo med mig i Miss Ulleröd som jag har som profil bild?? :)

elegant häst:)
gillar era jackor, riktigt chikt

ninni du e inte den enda psykopaten ;)

jag å oki

vi tränar på landet + angarn... så ingen lär ju se oss... å ser ni oss så är det nog i form av ett sträck med tillhörande "swich"-ljud :p

ps: jag har inte 5 dubbelhakor som det ser ut som... har inte ens EN dubbelhaka... :cool: ds

Senast ändrad:

Tack hon e underbar!! :love: Om hon bara kunde springa som hon gör i träning oxå så!! :smirk:

Jackorna e rätt kul, man syns i mängden! ;)

Horsen skrev:
oj hur visste du det??:o:o:o

Vem är du då??;)

ah kände igen hästarna på bilderna och namnen förstås. Du vet alla känner alla, var ju där och kolla senast i lördags skulle jag tro. Blir ju så när man arbetar i galoppstallen runt omkring och sådär, speciellt efter man ridit upp.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 207
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: __sofia__
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 290
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 116

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka