Sv: Nu är det bara upploppsrakan kvar!!!
Ja det känns nästan overkligt! Jag har kanske inte flyttat runt så mycket på sakerna, men däremot så har jag
jobbat med att inte ställa fram dem för tidigt! Korgen (i rotting! Hur fin som helst!) har dock fått stå framme, tycker den "möbeln" gör att ett sovrum blir mycket mysigare!
Idag var jag dessutom iväg och köpte ett par brun/vita (ja, det måste ju matcha med resten av sovrummet!

) fleecefiltar till monstret, samt ett par bruna kuddar som gör det lite mysigare i korgen. Han är ju så liten nu när han kommer, och korgen relativt stor så han måste ju fylla ut den! Tittade dock in där nyss, och jag blev inte direkt förvånad att en av katterna redan lagt beslag på den!
Mat- och vattenskålar står framme. Har köpt en sån där "ställning" för att det ska stå stadigt. Fyller dock inte på mat förrän imorgon så att inte katterna tar den.
Imorgon kväll åker mattorna ut. Tidning ska fram till dörren. Hundschampo ska inhandlas imorgon också, och snacka om att det kändes underbart kul att köpa något så basalt som hundbajspåsar idag!
På torsdag bär det av till veterinären för besiktning, chipmärkning och vaccinering. För er som undrar varför jag gör det här, och varför det inte görs innan valpen lämnar uppfödaren så är det såhär: Den veterinär som var inbokad (det finns bara en distriktare i närheten där de bor) för det förra veckan blev iväg-kallad på renslakt!

Så med tanke på att det är mina svärföräldrar som vi har att göra med så
vet vi att vi kan lämna tillbaka honom om det skulle vara något fel. Dock verkar det inte så! Idag har han tydligen undersökt om det fanns något bakom min sambos öron, i dem, i alla tofflor mm. Det kan ju faktiskt ligga krypskyttar där!

Långt inlägg, mycket är säkert dravvel.... Ha dock lite överseende! Jag är såååååå glad!