Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har massor av höstbilder på förra vovvsingen, men orkar inte lägga ut dom. Men jag funderar på att gå ut i skogen med min sheltie och ta bidler när hon typ sitter på mossa. Tycker att grön mossa är så gudomligt fint!
Fresha höstbilder ni andra hade, häftig lillen (dvärgpinscher?) som hänger i bollen var! haha
Javisst är han fin!
Lite tråkigt bara att inte veta vilka raser som är i honom, mycket schäfer men vad mer? kelpie, labbe, BC? Är en hittehund... Men jag får nöja mig med att han är väldigt trevlig.
Är själv rätt nöjd med fejs kortet men stör mig på att jag inte tog av halsbandet och den lilla pinnen framför honom har jag lust att redigera bort i photoshop
Ja okey kan ju kanske inte säga att dessa bilder är höstiga då dem togs slutet av sommaren/början av hösten men dem är så snygga så det får gå...(får väl ta med kameran ut i skogen idag..hittade ett snyggt place att fota på);
Trädgård & Växter Hennes syskon blev också lite slappa och topparna vissnade på några men dom står på friland och har börjat skjuta nya skott från roten...
Ekonomi & Juridik Nu sålde jag iväg till en som ville ha båda och hämta dem. Får se om det blir sura miner från den första men ja då är det ju så.
2018...