jerseyko 5 Feb 2008 #201 Sv: Nu är det inge roligt längre GRATTIS LILLA FAMILJEN Nu e de bara den lååånga väntan på bilder hihi
Sv: Nu är det inge roligt längre GRATTIS LILLA FAMILJEN Nu e de bara den lååånga väntan på bilder hihi
Red_Chili 5 Feb 2008 #202 Sv: Nu är det inge roligt längre Calazirya skrev: Jaaa kan du inte gör det .. Klicka för att se mer... Absolut Kommer säkert bli så att jag åker med vovven till dem när han ska tillbaka - då får kameran följa med.
Sv: Nu är det inge roligt längre Calazirya skrev: Jaaa kan du inte gör det .. Klicka för att se mer... Absolut Kommer säkert bli så att jag åker med vovven till dem när han ska tillbaka - då får kameran följa med.
K Krasux 5 Feb 2008 #203 Sv: Nu är det inge roligt längre Grattis grattis!!! Väntar med spänning på bilder!
strawberrysylt 5 Feb 2008 #207 Sv: Nu är det inge roligt längre kl GRATTIS GRATTIS Aningsfull och sambo!! //r
bananabambi 5 Feb 2008 #210 Sv: Nu är det inge roligt längre *kl* Wahooo! Vad kul att det äntligen kom igång! Väntar med spänning på bilder!
Sv: Nu är det inge roligt längre *kl* Wahooo! Vad kul att det äntligen kom igång! Väntar med spänning på bilder!
Freyja_bus 5 Feb 2008 #211 Sv: Nu är det inge roligt längre kl Grattis!!! Ska bli spännande med bilder på tösen! //julia
Calazirya 5 Feb 2008 #212 Sv: Nu är det inge roligt längre KL Lite uppdatering: Hela familjen mår bra och lilltjejen var 47 cm lång och vägde 2530 gram
Sv: Nu är det inge roligt längre KL Lite uppdatering: Hela familjen mår bra och lilltjejen var 47 cm lång och vägde 2530 gram
Red_Chili 5 Feb 2008 #213 Sv: Nu är det inge roligt längre Då kan jag tillägga att barnet ska heta Ailie Hon föddes klockan 13:25 Senast ändrad: 5 Feb 2008
Sv: Nu är det inge roligt längre Då kan jag tillägga att barnet ska heta Ailie Hon föddes klockan 13:25
vindvissla 5 Feb 2008 #215 Sv: Nu är det inge roligt längre åååh !!!! grattis till hela familjen! det var en liten skit! nu vill vi se bilder och höra allt om förlossningen!
Sv: Nu är det inge roligt längre åååh !!!! grattis till hela familjen! det var en liten skit! nu vill vi se bilder och höra allt om förlossningen!
Calazirya 5 Feb 2008 #216 Sv: Nu är det inge roligt längre Jo tänkte kanske att hon ville avslöja det själv bara Ahaa vi fick samma information och du skrev också in den, men lite senare än mig Senast ändrad: 5 Feb 2008
Sv: Nu är det inge roligt längre Jo tänkte kanske att hon ville avslöja det själv bara Ahaa vi fick samma information och du skrev också in den, men lite senare än mig
M Mammadutt 5 Feb 2008 #217 Sv: Nu är det inge roligt längre *knapp* men vilken mini en! Men hur uttalar man namnet Aj-liE eller Aj-Li
Sv: Nu är det inge roligt längre *knapp* men vilken mini en! Men hur uttalar man namnet Aj-liE eller Aj-Li
Jolanta 5 Feb 2008 #218 Sv: Nu är det inge roligt längre Kl Grattis, massa massa grattis! Vi vill se bilder!
Nikkis 5 Feb 2008 #220 Sv: Nu är det inge roligt längre *kl* Åh, Grattis Aningsfull & Lasse till lill-tösen!!! Hoppas på bilder sen.
Sv: Nu är det inge roligt längre *kl* Åh, Grattis Aningsfull & Lasse till lill-tösen!!! Hoppas på bilder sen.