Nu är han död...

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare ponnyryttaren
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 589
P

ponnyryttaren

Nu är min älskade Tusse död.. hans hjärta orkade inte mer, blodförgiftningen han hade dödade honom.. Nu är han i himlen.. Det känns så fruktansvärt tomt:cry: :( :cry: Allt känns helt overkligt..

Nyakameran001.jpg

Nyakameran075.jpg

Nyakameran015.jpg

Sv: Nu är han död...

Ja usch! stackars dej! *tröstkramar* katter är det bästa som finns! speciellt dom som heter Tusse, det gör min med!

Nej nej nej! :( Så tråkigt!!! Men han har det bra nu i alla fall. Leker säkert tillsammans med min älskade Tiger. *tröstkramar*

stackare! jag förstår att det känns tungt! vet inte riktigt vad jag ska säga, skickar massor med tröst och styrkekramar!

Vad läskigt. Min 'kompis' har en hund som kasnke skulle tas bort idag som heter tusse :eek:

Lider verkligen med dig, det är hemskt att förlora en katt :cry:
*skickar massa tröstkramar*

Usch vad hemskt!
Jag vet hur det känns och man kan inte beskriva i ord den frustration och sorg man känner!
Massor med tröstkramar!

Vilken fin katt Tusse var! Skickar tröstkramar i massor till dig, det är så fruktansvärt hemskt att ta bort en vän...:cry:

Din stackare! Kan inte tänka mig hur tomt det skulle vara utan Tyson. Han var en väldigt fin katt din Tusse.

Massa kramar

Men näe, fina lilla kissen :cry:
Kan bara säga att jag delat känslorna du känner nu alldeles för många gånger :(
*kramar*

vilken fin kisse! :love:

*Massor med tröstkramar*

/Ämelie- vars kisse också väntar vid regnbågsbron :cry:

Vad tråkigt! Massa tröstkramar till dig, han var himla fin.
Och som sagt, han väntar vid regnbågsbron...

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
541
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
784
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka