Nu är hon parad!

Cornelia

Trådstartare
Nu är vår lilla västgötatik parad, det blir vår första kull västgötar (om det blir något, alltså!) och vi tycker att det är SÅ spännande!

Tiden för valpning blir omkring 10 januari.

Kom hem från hanen igår och var så trött och sov hela kvällen som en stock. Jobbigt det där med sex, tydligen!!

Sv: Nu är hon parad!

Jag blir naturligtvis nyfiken på vem pappan är. :D

coolt;) har alla på buke hund utom jag? *snyfft*

Zoya, kul! Har du sett några tecken på dräktighet ännu? Vad är det för ras, förresten?

Zoya, kul! Har du sett några tecken på dräktighet ännu? Vad är det för ras, förresten?

Svårt att säga om tecknena beror på dräktighet men hon är trött hela tiden och extremt hungrig...Vi ska ultraljuda om ca 10 dagar så då vet vi :)
Det är en rhodesian ridgeback
etna2007.JPG

Oj, vilken vacker hund!
Tycker redan att vår lilla Varga sover mycket och äter mycket.... Men det är väl förmodligen önsketänkande.
Hoppas att du skriver här och berättar vad ultraljudet visade!

Liknande trådar

Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 100
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Min tik opererades igår kl 15 för akut livmoderinflammarion. Den var tydligen nära att brista. Hon fick komma hem kl 20 igår. Igår... 2
Svar
37
· Visningar
4 689
Senast: Ratax
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 589
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka