nu är jag helt LOST..

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare sw33tie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 695
S

sw33tie

haha, nu ska jag försöka mig på ngt som jag inte har en aning om..
jag fick lösenordet och användarnamnet till en kompis efterp(?!) (hårddisk på nätet, inte en aning om det hette så) :)
vad är adressen så man kan logga in? måste se ett par filmer till skolan..
aja. tack iaf :):p

Sv: nu är jag helt LOST..

sw33tie skrev:
haha, nu ska jag försöka mig på ngt som jag inte har en aning om..
jag fick lösenordet och användarnamnet till en kompis efterp(?!) (hårddisk på nätet, inte en aning om det hette så) :)
vad är adressen så man kan logga in? måste se ett par filmer till skolan..
aja. tack iaf :):p
Fråga din kompis om adressen till hans/hennes FTP. Den kan inte vi veta;)

När du fått den så kan du i webläsaren skriva in ftp:// och så adressen. Då kommer det en ruta där du skriver användarnamn och sen en ruta för lösen. När du väl är insläppt så är det som att jobba på sin egen hårddisk.

Men adressen får du fråga kompisen om, för det kan vi omöjligt veta.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 444
Senast: Johanna1988
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 658
Senast: vtok
·
Relationer Det började med att jag brukade se en kille på bussen som jag tyckte var helt galet söt. Jag berättade detta för mina vänner och...
Svar
7
· Visningar
1 755
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka