Nu blir de ungar!!!!

Oliwen

Trådstartare
Just i detta NU håller min lilla kanintjej på å dra päls!! Hon har haft ungarna i magen nu i 31 dagar å nu håller hon på å "pälsar" in boet:D
:banana::banana::banana:

Sv: Nu blir de ungar!!!!

Får hoppas att det går bra då! Och bilder får du ju lägga in på ungarna sen såklart! :bump:

Sv: Nu blir de ungar!!!!

Nu är dom här!!!:bump: 3 blev det och dom är alla runda å varma så jag hoppas de går vägen den här gången.... Hon har haft 2 ungar förut som nästan var kalla från början,men då gjorde hon inte nått bo utan la dom direkt på spånet:confused: Nu har hon världens största halmhög å massor med päls så de går knappt å hitta dom:D

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 283
Senast: Bison
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 122
Senast: Rumpnissen
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 466
Senast: Efwa
·
Avel Har ett sto som gick in i månad 9 nu. Har känt sparkar sedan någon månad tillbaka och rörelsena blir bara fler och fler. I månad 6 va...
Svar
4
· Visningar
751
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18