Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vill inte störa mamman. hon skulle väl iofs inte ha nåt emot å visa sina bebbar, men eftersom det är hennes första kull så vill jag låta henne vänja sej vid att vara mamma först innan jag kommer och rotar bland dom små Man vet ju inte hur dom reagerar när det e första kullen.
hehe japps d kan jag göra. dock inte ikväll
Satt och funderade lite på om jag ska låta henne behålla alla ungarna, eller om jag ska gallra lite 19 st är många. Och jag vet inte om hon kommer klara av att ta hand om allihopa
Ah var sånt också ja... Det som är så synd med många, ju fler desto roligare för en själv men större risk för dödsfall bland bebbarna Jag hade nog hållit koll efter svaga ungar och tagit bort de och låtit bli resten iaf, om inte mamman börjar bli mager eller så... Hade hon blivit det hade jag antagligen låtit 12 leva och resten inte
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...