Bukefalos 28 år!

Nu har jag fått hem min nya kisse!

Solvira

Trådstartare
Säg hej till sötskrutten Bigi som jag var upp och hämtade hos pappa i helgen. :) Han är lite kladdig i ögat så vi har en tid bokad hos vet imorgon bitti.

Woosh är både lycklig över att få sällskap och irriterad över den lilla skitungen. :p Men de trivs bra ihop och hon bodde ju med honom tills han var sju veckor gammal ungefär och lekte extra mamma.
Och jag är så glad att jag har två helt underbara katter! De kommer när jag ropar, aldrig varit med om en 13 veckors unge som gör det faktiskt. De är riktigt sociala båda två, igår var vi iväg till mina vänner som fick hans två syskon och hade "playdate" och mina två var de enda som satt i soffan och var sociala med alla människor. På ett totalt okänt ställe dessutom. Stolt blev jag. :D

bigi.jpg


bigi2.jpg


wooshbigi.jpg


wooshbigi2.jpg
 
Sv: Nu har jag fått hem min nya kisse!

Åh, så fin han är! :love:

Funderar nästan på att komma och tvångsgosa honom i morgon! :devil:
 
Sv: Nu har jag fått hem min nya kisse!

Du skulle vara väldigt välkommen. :D

Dravena> en typisk Märta kisse! Han förvandlas till en disktrasa och väntar tills man fått pussat färdigt när man lyfter upp honom. :love:

Och att se de här två tillsammans när de sover är så sött! De ligger gärna tillsammans, nära nära och kramas. :love:
 
Senast ändrad:
Sv: Nu har jag fått hem min nya kisse!

Här är lite nyare bilder!

wooshbigi100114.jpg


wooshbigi100124.jpg


Det här roade han sig med ikväll :D
bigi100125.jpg


bigi100125_2.jpg


bigi100125_3.jpg
 
Sv: Nu har jag fått hem min nya kisse!

Höll på att glömma! En gammal bild på honom, från när han bara var ett par veckor. :love: Woosh lurar i bakgrunden även här. :D

huntedkitten.jpg
 
Sv: Nu har jag fått hem min nya kisse!

Jag avlider av kattabstinens!! Vore nästan vara förbjudet att visa så otroligt söta katter! :love: Om de är borta någon dag så leta inte hos mig. :angel:
 
Sv: Nu har jag fått hem min nya kisse!

Jag skulle slåss med näbbar och klor för mina små älsklingar. :love: Så du skulle bara våga. :devil:

Det känns helt fantastiskt att ha två katter som älskar varann så. De ligger alltid och kramas! :love:
 
Sv: Nu har jag fått hem min nya kisse!

Men åååh vilka sötisar :love:

Den blå (grå) katten gör att mitt hjärta rusar lite extra, älskar nämligen den färgen.
 
Sv: Nu har jag fått hem min nya kisse!

Efter att ha haft en mamma och fyra syskon till honom med samma färg så känns det inte så speciellt längre. :angel: Men söt som socker är han. :love:
 
Sv: Nu har jag fått hem min nya kisse!

Fast jag har haft två blå katter tidigare och har en nu också och jag ääääälskar den färgen i alla fall :)

Fast vist, jag tycker väldigt mycket om andra färger och teckningar också, inte bara de enfärgade blå måste jag säga. Även om jag alltid blir knäsvag när jag ser en.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 604
Senast: ako
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 403
Senast: Fille
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 794
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hög matskål
  • Annonsera mera hundar 2
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp