Nu har kattungarna kommit!

V

Villemo

Natten till måndag födde min Norska Skogkatt Flingan 4 härliga ungar. Det blev 2 hanar och 2 honor, en rödtabby och de andra rödtabby med vitt, eventuellt med silver.

Kolla gärna in på min hemsida, där finns foton, både på dem 1 dygn och 3 dygn gamla.

http://www.kdtdata.com/flingan
 
Grattis!
Vill bara tala om att vi har samma tema på ungarna du och jag :)
Har dessutom också en Amalthea i min kull :) Även mina Norsk Skogkatt.
HD
 
Har du någon hemsida så jag kan se din Amalthea och syskonen? :)
 
Jodå hemsida har jag. Dessvärre är den inte uppdaterad sen de var 17 dagar, de blev 12 veckor i tisdags :o
Amalthea är sköldpaddan utan vitt, den "vita" heter Andromeda och den bruna hanen heter Akilles.
Stamnamn saknas än så länge men planen är att det kommer ett inom kort :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Har dykt upp ett problem här hemma med våran 8 månaders kattunge, hona, kastrerad, innekatt. Söker efter någon med samma eller liknande...
Svar
0
· Visningar
758
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 341
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 917
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Hej Fick en kattunge för ca 4 veckor sen och den är hur härlig som helst. Kille är det. Nu har vi fått en till en liten tjej. Den...
Svar
3
· Visningar
1 160
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp