Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan ju ha att göra med att jag jobbar hemma, har hela gården instängd = lätt att släppa ut vid kissnödighet, bor mitt i ingentinget med många fina skogsstigar/skogsvägar för promenader etc.
Tid för var valp är inget problem och de utvecklas alla fint som individer
Va skönt
det är ungefär som här hemma inhägnat för hundarna så dt bara är att släppa ut och har just nu två toppen tjejer som hjälper mig i stallet . så jag kan lägga ner all energi på valparna.
dom är underbara, har själv en 11-årig långhårig dvärgtax men det var ett tag sen hon var så däär liten..
kul o börja med nytt avelsmaterial i ett land som de inte är så vanlig i, du lämnar väl inte buke för att du flyttar utan håller oss uppdaterad
prillan
Guuud vad söta de är!
En av de absolut sötaste småhundsraser jag vet!
En fråga jag har ställt mig många gånger.
Hur fungerar den långhåriga taxen med barn?
Är de sådär egensinniga och lite småsura som jag har hört?
Har velat ha en långhårig tax ända sen jag var liten, men har aldrig riktigt vågat..
Hundträning
Hej!
Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Islandshäst Haha, så det går alltså? Jag är osäker på om han faktiskt travade eller gick i någon blandad gångart i oklar takt, men det gick att rida...