JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nu laddar Falsterbo för hästfest
(Kvällsposten (Expressen))
Lika mycket horse som show, precis som namnet antyder. Och nästa år kan det bli ännu mer av den varan. - Det finns idéer om att nästa år utöka med två dagar, säger Jan-Olof Wannius, show director på Falsterbo horse show. JAN-OLOF WANNIUS TRE HÖJDARE FRÅN FALSTERBO Hoppderbyt på lördag 10 juli Det ...
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Tidigare i år drog sig Falsterbo Horse Show ur FEI Dressage Nations Cup. Men nu vänder de igen och tävlingen kommer gå av stapeln som...
Hästnyheter
Falsterbo Horse Show kör vidare – precis som vanligt.
Om Mr Horse Show, Jan-Olof Wannius, 77, får bestämma ska den klassiska hästshowen...
Hästnyheter
Falsterbo Horse Show är sedan länge ett mångmiljonevenemang men skulle kunna dra in ännu mer pengar – framför allt genom att sälja...
Hästnyheter
Den numera 75-årige ”Mr. Falsterbo” har varit med och utvecklat Falsterbo horse show från en läktare till det superevent som det är i...
Somna in hemma
Hundhälsa Ja gud, jag kunde inte ens ringa samtalet, utan mamma fick ringa. Absolut värsta beslutet jag gjort i hela mitt liv 😭
Vi tog också hem...
pepp
6 minuter sedan
Svar: 39
Visningar: 2 274
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund För mina är det billigare med Nexgard än Bravecto. I alla fall när jag jämfört Bravecto för 6 månader och Nexgard för 6 månader.
Malibu_Stacy
48 minuter sedan
Svar: 1 428
Visningar: 87 778
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Nu börjar mamma pumi tycka att valpen är kul, nu kan man ju busa 🥰
Tajger
Idag kl 09:55
Svar: 1 000
Visningar: 73 475
Hund
Besiktning nödvändig?
Hästvård Beror väl lite på användningsområde och hur mycket pengar det handlar om, men antar att det inte är någon dyr ponny med tanke på rasen...
Cambrie
6 minuter sedan
Svar: 26
Visningar: 1 448
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Bra tips om att CH pratade om stångtygeln i podden. Tycker också han beskrev det bra och nyanserat, och lite roligt att han sa att han...
MiniLi
56 minuter sedan
Svar: 1 542
Visningar: 121 389
Grenar