Nu närmar sig ju Ófeigur KM...

haha nu tror jag att jag vet vem du är!! :D
Hur hittade du mig här och visste att det var min pappabenz??
 
Därför att du haft din häst som användarbild innan komplett med namn - jag känenr igen hästen! :D
 
Det var det jag trodde :D
hehe nu ska jag ha glass...om jag kommer upp... :bump:
 
haha då måste jag ju komma!!
Tänk om jag pekar på fel person och begär glass haha den lär se ut såhär då :confused:
 
Jag var fööörst :p
Men jag kan inte komma upp så ha det så gott med glasesen :( :d :D
 
Jag kan spara lite glass till dig :D
Ringer det förresten mycket i din mobiltelefon? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Ähh sluta mobbas :p
Jag sa faktiskt det hringir istället för det ringer duuh ;) :bump:
 
Vår bil har gått sönder, jag håller på att jaga I för att kolla om jag kan åka med henne, hoppas det, annars kommer jag inte dit :(
 
Tyvärr blev det inget. Isabella åkte inte heller dit så jag hade ingen möjlighet att ta mig dit. Tyvärr gick det inte så bra för våra kompisar :(. Men det hade varit roligt att se alla de andra fina hästarna!
 

Liknande trådar

Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
658
Senast: Pilot
·
Övr. Barn Tyckte också den "vanliga" uppdelningen var så taskig på något sätt, mamman är hemma i ett år och allt är jobbigt sen kommer pappan in...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
11 815
Senast: Imogen
·
Relationer Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop...
Svar
10
· Visningar
1 229
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
778

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp