• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare harryhook
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 968
H

harryhook

Nu ska ni få titta på lite av min färgglada utrustning!
Personligen älskar ja allt som är färgglatt!(de lär ni märka)

Dom flesta kommer säkerligen tycka att mina saker är gräsligt fula, men smaken e som baken, delad.
Hur skulle det se ut om alla hade samma färger på allt? lite tråkigt... (enligt mig)

Rosa biothaneträns
Det ser ut som det är rött, men det är knallROSA
Rosa förbygel

Lila nylonträns
Lila nylonträns
Loppan i sin fräcka utrustning

Svart/lila utställningsträns

Loppan i sin rosa Minnie grimma

Lila biothaneträns

svart/lila nylonträns

Så alla färg älskare!
Som sagt detta är min stil, ja begär inte att alla ska älska den, men acceptera att andra gillar den...
Mvh Sandra

Sv: Nu Ni!

Åhhhh häftiga juh!! Är ju så snyggt med lila... Vill oxå ha det :D

:cry: :eek: :rofl: :cry: :eek: :rofl:
= vet inte om jag ska skratta eller gråta :D

Nä, men jag gillade faktiskt bilden med allt lila på hästen. Det var tufft! Dock inget jag själv skulle använda...

Jag har också lila träns och förbygel till min pålle. Har dessutom från USA köpt en lila equalizer pad till min Sports Saddle för att matcha min lila hjälm.
// Linda

ja tycker de är skit snyggt om de matchar som bilden när hon hade all utrustning på.
de är rent och snyygt men de retar gall feber på många
de är så de ska vara! :D

Skit grymt, men själv skulle jag nog aldrig avnända det..

NJa inte min stil men bara du gillar det så är det väl bra

sandras_bilder_311.jpg

sandras_bilder_296.jpg

ASCOOLT JU!!! :banana:

Kul att det finns någon som vågar sticka ut lite från den i övrigt tråkiga hästutrustningsmassan! :D

Underbart! :love:

Vet inte hur många gånger jag har svurit över att medryttarpållen är rödfux (fast jag älskar fuxar egentligen!), just för att han verkligen inte kan ha såna här koola prylar.
Har börjat smyga med mig allt mer ljusblå saker till stallet dock, en av de få lite roligare färgerna som han faktiskt passar i. Letar just nu ljusblå senskydd för fullt.

Liknande trådar

Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Wera
·
D
Utrustning startar en tråd som motsvarar "det fulaste jag vet"-tråden, och hoppas på att det inte redan finns en sån här tråd :).. jag börjar...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: DonLunarJuni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka