Bukefalos 28 år!

Nu packar jag och åker

Sv: Nu packar jag och åker

Lånar knapp

Dobbin skall gå Ribban. Grattis till fio, såg att du var med i tidningen idag.
 
Sv: Nu packar jag och åker

Åhåj....denna tråden har jag missat....Lycka till i efterhand och jag förmodar att det gick bra :D .....
du är en bra hästmänniska :bow: resultaten talar för sig själv :D

att det sen är kul att käftas är en helt annan diskussion :rofl:
 
Sv: Nu packar jag och åker

olgaklara skrev:
Och en annan får guppa runt i 1.00m hoppning med unghästarna :(

Bonn som är så super fint med världens bästa underlag på arenan.


*avis*

men inte var det unghästen som gick 100 i Dagstorp? :angel:
 
Sv: Nu packar jag och åker

Visst var det det :smirk:

Han har endast gått hoppning i år och för två år sedan gick han några o.90m hoppningar.

Fast om du nu läste fel i mitt inlägg så var det Ruby som gick fälttävlan i Dagstorp, dock inte denna helgen eftersom där var hoppning. Vad det nu hade med inlägget att göra??
 
Senast ändrad:
Sv: Nu packar jag och åker

Tack alla !! Men det var inte så mkt att gratta :( Hille var rätt spänd i dressyren och hamnade på 13 plats, Linda hade oxå en rätt (enligt henne)dålig dressyr och var på 11 plats, Sofia var rätt nöjd med sin dressyr och var på 19 plats.

Terrängen Sofia hade 2 stopp och en volt (som belastas som ett stopp), Hille var felfri på hinder men la tungan över bettet och bara drog i början och efter halva banan fick jag jogga hem. Linda hade en bra runda och 14 tidsfel. Banan var enormt stor med bara oxrar!! och massa kombinationer. Sista hindret låg på 1.50 :eek:

Hoppningen sista dagen, Sofia hade ett stopp i 3-kombinationen, Jag rev 3 och Linda rev 2. Linda blev placerad som 12. Hoppningen var oxå väldig stort och fyrkantig.

Det var en väldigt fin tävlingsplats förutom att regnet öste ner konstant :(
 
Sv: Nu packar jag och åker

aicha skrev:
Kul! :bump: Vem/vilka har Linda med sig?

Men fio, hur ska du klara dig utan Lena..?! :D Vem ska nu sy dina flätor?

Lycka till, skippar du capriolerna så går det säkert kanon.. :cool: ;)

Tss Lena klappade knappt Hille så varför tror du att hon ens skulle ta i hans man ;)
 
Sv: Nu packar jag och åker

Kan säga att Stolthet och fördom gick på högvarv i bussen under helgen :angel:
 
Sv: Nu packar jag och åker

fio. skrev:
Kan säga att Stolthet och fördom gick på högvarv i bussen under helgen :angel:
Efter att ha hållit koll på era resultat under helgen så gissade jag att den kanske skulle få vila efter dressyren men såg att behovet ökade efter terrängen... :angel:
 
Sv: Nu packar jag och åker

fio. skrev:
Tss Lena klappade knappt Hille så varför tror du att hon ens skulle ta i hans man ;)
Klappar bara hästar som leder efter dressyr och terräng sörru! ;)
Hade hans boxdörr gått att öppna kanske jag hade gett honom en morot.
 
Sv: Nu packar jag och åker

LenaH skrev:
Efter att ha hållit koll på era resultat under helgen så gissade jag att den kanske skulle få vila efter dressyren men såg att behovet ökade efter terrängen... :angel:

Fast det var mest Linda som hade behovet :p
 
Sv: Nu packar jag och åker

fio. skrev:
Tack alla !! Men det var inte så mkt att gratta :(
Nu får du väl ta ditt förnuft till fånga och börja med riktig häst sport istället?
Själv tjänade man lite mer än 40 000:- på Morrhoppan i fredags
cheeky-smilies.html
:angel: ;)
 
Sv: Nu packar jag och åker

Va kul !! Grattis!! Men det kostar väl rätt mycket att ha dom i träning och jag tycker inte ens att det är kul att köra.
 
Sv: Nu packar jag och åker

fio. skrev:
Va kul !! Grattis!! Men det kostar väl rätt mycket att ha dom i träning och jag tycker inte ens att det är kul att köra.
Jätte tack! :D Hon kostar förmodligen inte så mycket mer än dina hästar... men det beror ju mest på att jag tränar sjäv precis som du ;)
Och jag tycker inte heller det är särskillt kul att köra, utan föredrar att rida henne :D
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst fick svår mugg som tog nästan 8 månader att läka ut helt (flertalet antibiotikabehandlingar invärtes och utvärtes). Detta...
Svar
0
· Visningar
185
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
630
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 760
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 919
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp