Nu ska det matchas..! Hjälp??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare pluppalot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 753
P

pluppalot

Okej, nu är det så att jag håller på att spara pengar till ridbyxor/jacka/schabrak och denna gång ska jag försöka matcha ihop något riktigt snyggt hade jag tänkt mig:d Men innan jag kastar fram plånboken skulle jag gärna vilja ha lite förslag på vad jag ska köpa/färger jag ska välja. Jag är nämligen en sådan som aldrig kan bestämma sig:rofl: definitivt inte vad gäller färger:angel:
Jag har en svart CO hjälm, svarta Richmond High Rider-stövlar, svart remont-träns och en svart Jackson allroundsadel (Santa Cruz, Celine)som ska pasa in :D
Min häst ser ut såhär http://www.pixbox.se/alb_show_id451995_page0.html

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nu ska det matchas..! Hjälp??

hm.. Själv är jag nog i de flestas ögon ganska tråkig, men jag tycker det är snyggt med svart och vitt som bas, sen bygger man på med lite utstickande kläder till sig själv. T.ex. ridbyxorna.

Ja, det är lite smidigt att göra sådär.. Köper man ridbyxor så köper man ju (eller iaf jag) ett omsorgsfullt utvalt par som man använder tills de inte liknar ridbyxor längre:rofl::devil: Jag tänkte först att jag skulle köpa svarta för då kan man ju ha nästan vilka schabrak och och tröjor/jackor som helst men så tänkte jag om jag ska ha dem i vår och sommar så blir det inte lika kul med svart, kanske.. bara jättevarmt:p
Funderade på att antingen gå åt beige/brunt eller grått/svart bara för att inte bli för bunden vid färger:)

Jag tycker gråa och svarta ridbyxor är jättesnyggt! Även ett par blå eller bruna rutiga :d
Svart/grått är även snyggt och stilrent på hästens utrustning också :D

Jaa:D Men tkr ni svart/grått passar bra till min bruna ponny??

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Hej! I maj ska jag tävla en av ridskolans hästar i hoppnig. I vanliga fall kör jag med: * Mörkgrå kortärmad skjortoch ljusgrå...
Svar
14
· Visningar
2 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka