Nu ska jag bli en av er!

Civil action

Trådstartare
Hejsan nu har jag ordnat mig med en hund så nu hade jag tänkt mig att bli en av buke hund maffian:D hoppas det smakar ;)

Min nya tik kommer imorgon (eller onsdag beroende på vädrets makter blankis på vägarna osv) och är 3 år leonberger/schäfer:love:(dock av schäfer storlek). Känner mig som ett barn på julaftons morgon idag så detta skall bli kul:p. Hör av mig med bilder osv när jag fått hem henne :)
Hoppas på lite tips och tricks då detta är min första "normala" hund har tidigare haft ett par omplaceringshundar som varit i dåliga hem misshandlade eller liknande :(. Vi syns inom en snar framtid ;)

Sv: Nu ska jag bli en av er!

Hej!
Så kul :) Bör vara en otroligt vacker dam? :)

Har själv en Leonberger/rottis tik på 4år "supernöjd med min"

Ser fram emot bilder

inte direkt de bästa av bilder men en början iaf
135.jpg

Coolaste tjejen :love:
141.jpg

Sova i bilen är tydligen en favis ;)
134.jpg

Nämen vad söt:)

Nu är jag inte en del av maffian, än:p Men tar mig friheten att skriva iaf, hon ser fin ut!!
Ska ha barn om ca 1 mån så vi väntar med vovve tills vi är säkra på att vi har tid att aktivera voffsingen ordentligt:)

Vad är dina planer för denna tjejen då? :)

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 810
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Vi har en kastrerad hanhund född i november 2006. Han är alltså snart 8 år gammal. Han kastrerades sommaren 2010. Vi köpte honom som 8... 2
Svar
29
· Visningar
13 752
Senast: ISABEL
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)... 2
Svar
29
· Visningar
5 949
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Jag är så trött på att grubbla i frågan och ni är väl lika less på att läsa om det antar jag, men jag behöver lite hjälp ändå. Jag... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka