Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men tyvärr verkar det bara gå att posta nya inlägg. När jag försöker svara på ett så blir det något fel. Därför skriver jag det här från min vanliga dator. Dessutom är det ju inte så bekvämt att skriva långa texter på en handdator. :smirk:gern skrev:Jag är ganska övertygad om att det här är det första inlägget postat från en handdator via Bluetooth och GPRS.![]()
gern skrev:Jag är ganska övertygad om att det här är det första inlägget postat från en handdator via Bluetooth och GPRS.![]()
Ylva skrev:Varfär använda två 'apparater' när det räcker med en? Jag har surfat direkt i mobilen (P800, P900) i (minst) ett par år. Har använt GPRS ett år ungefär. Har inte haft några problem att skriva eller svara på buke-inlägg, varken gamla eller nya systemet.
Den tekniska utvecklingen har verkligen gått framåt, när det viktiga är hur man skriver, även om man inte har något att skriva...gern skrev:Jag är ganska övertygad om att det här är det första inlägget postat från en handdator via Bluetooth och GPRS.![]()