Nu vill jag veta ALLT...

Sv: Nu vill jag veta ALLT...

Massor! Från KK fanns d tröjor för 2-300. Pike tröjor (heter d så?) för 100. Jackor och västar för 2-600. Pikeur hade inte så mkt kläder men fanns iaf västar och jackor. Min kompis köpte en supersnygg väst nedsatt från 700 till 300!
Var inte så mkt rea på byxorna förutom Euro-star då.. å dom 10 % på pikeur..
Jag kunde inte bestämma mig för vad jag ville ha så d slutade med att jag gick därifrån tomhänt :o förutom Eurostar byxorna då =)

Okej :) Du vet inte vilken modell det var på byxorna? Hur är dom i storlekarna och så, jämför gärna med Pikeur om du vet hur Pikeurs är.

har inte provat pikeur på jättelänge.. Men dom var små i strl om man jämför med vad jag brukar ha (om jag inte gått upp en strl efter all snabbmat man fick slänga i sig där inne :o) Så köpte en strl större än vanligt.. Har inte nån koll på modellerna.. man fick änna rycka tag i d man hittade i korgarna.. letar efter en hemsida nu så jag kan länka om d finns bilder, men går inte så bra..

Det är INTE rättvist att skapa en sån här tråd när jag inte kan åka dit!!!!!!! :cry: :cry:

Blir så shoppingsugen att jag dööör........... Ååååååå.....
:(

Du kan få köpa mitt svarta läderhackamore ;)

Ärligt talat, mitt är från Globus, så jag hade försökt där.

//E

Jag köpte:

Beige musto snugjacket 1000:-
Mountain horse precktive jodphurs 700:-
Grått Domani ylletäcke 598:-

Här kommer bilder =)

eurostar ridbyxor från Charlies häst å hund.
Det här var typ woman cotton 754 lr nåt.. 200kr

mia160.jpg

Mörkbrun (ser mörkare ut på bilden..) lädergrimma, minns inte var.. märket var HKM. 250 kr
mia159.jpg

Brunt träns (mörkare på bilden) från affären mitt emot ridsport vid ingången. ca 300kr inkl tyglar.
mia157.jpg

Meeen.. Allt kommer ju vara SLUT när jag kommer dit i morgon :cry: :p
(Oroar mig lite..)

Hoppas dom rear ut en massa så där i slutet :banana: :D

Åh, en rosa väst vill jag ha :love: Jag gillar inte rosa så mkt annars men den var ju fin :)

Jag tänkte köpa mest saker till mig själv i år, inte en massa till hästen. Men jag slår vad om att det blir något till pållen i alla fall :D
Typ en grimma eller ngt :love:

Centaur skrev:
Det är INTE rättvist att skapa en sån här tråd när jag inte kan åka dit!!!!!!! :cry: :cry:

Blir så shoppingsugen att jag dööör........... Ååååååå.....
:(

Jag håller med!!!:mad: ;)

Men jag började fundera på Falsterbo idag!!:D De har väl en rätt stor mässa där med? Det ska jag nog satsa på i sommar istället!!:banana:

Lyckås Ridsport sålde ut Pikeur, Cavallo och Eurostar ridbyxor för 500kr. Övriga byxor kostade 200kr

Själv köpte jag:
2 par Eurostar byxor, helskodda (Lyckås)
rundsytt träns, hubertus, brunt
2 par bruna dressyrskydd med ludd
2 par vita dressyrbenskydd med ludd
Horseware Rambo cotton cooler
Horseware vår/sommarjacka
Kingsland sockar
Ridtäcke i ull (Exklusiv horsewear)
Namnskylt i trä
Eskadron boots

Och svansremmar, nosludd och sånt..

Åså köpte mamma och pappa ett flugtäcke o några böcker:bump:

ohh då måste jag inhandla ett par pikeurbyxor =D Risken är bara att dom är väldigt slut tills jag pallrar mig dit igen..

Lånar*

Någon som vet om det finns någon islandshäst-affär där? Eller iafll nått me läderboots...?

Kan ju ta å säga att du inte är ensam om att bli shoppingsugen!:p

Jag vill också va där och shoppa!:(

Kan du inte fixa en bild på dom bruna skydden? :) Var det dom där JHL skydden som kostar ca 300kr?

Jag har ett sånt träns som du köpte! Och cooler-täcket! Det är bra grejer.. :D

Louise skrev:
Ville fått brodyr på mitt schabrak, men det var fullt med beställningar... :(
Vart var du någonstans då?
Det första stället jag gick till sa att det inte gick att brodera på mitt schabrak pga. något med rutorna :crazy: .
Sen gick vi förbi Caballo, och så frågade jag de varför det inte skulle gå att brodera på mitt schabrak men det gick ju alldeles utmärkt!! :smirk: Jag kunde hämta det efter ca. 50min !

cactus; 120:- kostade det =)

Hmm.. Jag är så dålig på att komma ihåg var jag köpte sakerna haha.. men det var ett litet ställe.. nära alla rasföreningar.

rabarber2: hehe det är Disney-stil :p

På ALLA ställen jag hittade sa dom till mig; "Vi broderar det gärna med det hinns inte blir klart förrän imorgon." :(
Vi var där på kvällen iof...
Jag sket i det. Får brodera på Hööks här hemma istället.

Liknande trådar

Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 579
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 678
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
680
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka