Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast om Vit gick såsom på bilderna mellan sina utbrott och Rivica var låg och inte på humör så är det ju förståeligt.
Fast mestadels såg det ut såhär
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjoho, har hel-ledig fredag innan helgjobb. Idag har hon som äger Prins och hennes stalltjej varit här och ridit! Såå kul med vuxensällskap på ridturen! Alla hästar pigga, glada och snälla!
Idag har jag spekulanter på 06:an.
Förra gången var han så superladdad så den tösen vågade bara sktitta honom, blev ingen affär....
Igår red jag honom på vår utebana med ganska mycket snö så han fick ta i ordentligt. Förhoppningsvis lite mer sansad idag..
Det gick riktigt bra idag!Hoppas det gått bra idag!
För mig gick det.. inte alls..
Sjuklig och ingen ridning. Fick nöja mig med teorilektion. Det var ju jätteintressant och bra. Men enormt frustrerande att inte orka rida.
Hoppas det är bättre imorgon! Då kanske jag orkar.
Vaknade inatt av att det kittlade i näsan och jag trodde jag råkat snörvla in hundhår. Så jag fnös till innan jag var riktigt vaken. Inser sen att det rinner ur näsan. Trodde förkylningen blivit värre och kände mig äcklig som förmodligen snorat ner kudden/lakarn. Tänder lampan och det är blod överallt. :O
Näsblod alltså..
Jag har lätt att blöda näsblod. Och nu testar jag en medicin som kan ha som biverkan att man blöder mer. Får se om det här är ihållande. Isf får jag ju sluta med dem. Usch vad vidrigt det såg ut!
Ska jag rida imorgon tänker jag beväpna mig med papper om det skulle starta. Tänker inte avbryta lektionen! Ridfröken kanske skulle tycka det vore kul om jag red med tamponger i näsan. Kanske kan bjussa på det. :P
Men då måste jag vara frisk!
Åh fy, det lät inget vidare.Hoppas det gått bra idag!
För mig gick det.. inte alls..
Sjuklig och ingen ridning. Fick nöja mig med teorilektion. Det var ju jätteintressant och bra. Men enormt frustrerande att inte orka rida.
Hoppas det är bättre imorgon! Då kanske jag orkar.
Vaknade inatt av att det kittlade i näsan och jag trodde jag råkat snörvla in hundhår. Så jag fnös till innan jag var riktigt vaken. Inser sen att det rinner ur näsan. Trodde förkylningen blivit värre och kände mig äcklig som förmodligen snorat ner kudden/lakarn. Tänder lampan och det är blod överallt. :O
Näsblod alltså..
Jag har lätt att blöda näsblod. Och nu testar jag en medicin som kan ha som biverkan att man blöder mer. Får se om det här är ihållande. Isf får jag ju sluta med dem. Usch vad vidrigt det såg ut!
Ska jag rida imorgon tänker jag beväpna mig med papper om det skulle starta. Tänker inte avbryta lektionen! Ridfröken kanske skulle tycka det vore kul om jag red med tamponger i näsan. Kanske kan bjussa på det. :P
Men då måste jag vara frisk!
Men tack!Vilken bedårande uppsyn han har!Jag blev lite kär....