Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad är detta för sto som du har i gömmorna? Låter ju spännande. Hoppas allt går bra denna gång.Ja det tänker jag ha, särskilt som hennes förra avkomma dog i födseln. Sen har jag inte vågat betäcka om henne igen men nu fixade dom ju det själva..
Men vad är detta för sto som du har i gömmorna? Låter ju spännande. Hoppas allt går bra denna gång.
Ja det tänker jag ha, särskilt som hennes förra avkomma dog i födseln. Sen har jag inte vågat betäcka om henne igen men nu fixade dom ju det själva..
Ja det var en tjuvbetäckning.
Ja jättekul att du ska bli mormor!! Hoppas det blir en fiiiiiin Grå hingst!!![]()
Det blev en hingst.. grå vet jag inte för den är helsvart just nu.
Men grattis! Skönt att allt verkar gått bra!Det blev en hingst.. grå vet jag inte för den är helsvart just nu.
Grattis, så häftigt! Ska du göra om kombinationen, eller pappan kanske inte är hingst längre?Det blev en hingst.. grå vet jag inte för den är helsvart just nu.
Åh vad spännadeTrött efter att varit skrivare på dressyren i vår fälttävlan. Skrev 1 metersklassen! Många fina hästar, blev kär i en fux..tror den vann..
Suger i dressyr/tävlings tarmen..
Dottern är också iväg med vår ponny. Maken kör och curlar där. Liite tråkigt att inte vara med. Hade väl gått sådär i lb:n så hon var lite besviken men måste ju träna på att tävla..
Uppfödarens häst besiktigas på måndag och kommer på torsdag ev..
Sååå spännande.
Känner mig lite egoistisk bara då jag är skeptisk till att barnet rår på henne. Men vi får väl jobba på det. Motionsridning och så funkar säkert men just att sitta och jobba i tex nedsittningstrav för att ev kunna rida lättklass dressyr mm..
Ja, ja..vi provar henne och känner oss för..
Hon är ju på tok för stor för ponnyn också egentligen..17 åringen är mer ok i strl där men faller ju ändå för ålder och kan gott å väl rida stor häst sen.
Vårt fadderhinder på ft fick lite troll jag smidde ihop:
![]()
Bellona:
![]()
Loppan går bara å har det gott! Tyvärr är hon knisslig med maten som alltid den här tiden..Jag vet inte om jag ska byta kraftfoder bara för att se om det blir godare? Finns ju lite gräs och då är det mer intressant. Knasiga häst.
Är på dygn 287 eller nå´t..långt till midsommar men den här tiden går fort..