JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Hästnyheter
Antalet arbetande inom hästnäringen ökar visar en ny rapport från Jordbruksverket. Siffrorna från den fördjupande hästundersökningen...
Hästnyheter
Den tidigare landslagsryttaren Ulrika Bidegård tar över som landslagsledare för ponny och children efter Helena Holm. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Bästa 5-åriga hopphäst i andra upplagan av SWB Trophy på Scandinavium i Göteborg blev Lena Hanssons uppfödning Trezeguet riden av...
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Idag kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 812
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Idag kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 768
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 033
Hund
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Har äntligen tagit tag i unghästen som inte går att lasta. Jag gjorde alla fel ni kan tänka er första gången jag ville ha in henne i en...
Jamtland
23 minuter sedan
Födda 2022
Svar: 548
Visningar: 79 513
Avel