Ny bomlös sadel hos Börjes!

Sv: Ny bomlös sadel hos Börjes!

Det var nog inte samma förresten, men de hade i alla fall samma saker som Börjes, padden och bomfris adel .

Snygg sadel, ser fin ut tycker jag, skulle kunna tänka mig nåt sånt..
Men är lite tveksam till att rida in min unghäst i bomlöst då jag själv är obalanserad.. nåja, inte dax RIKTIGT än..

*kl*

Ingen som har hunnit vara in i butiken och tagit några bilder?
Verkar ju högintressant denna sadel!

Någon som vet om man kan ringa och beställa en utan att den finns på hemsidan elle måste den läggas ut där först?

Jag har mejlat och frågat angående färger och storlekar, men inte hört tillbaks ännu. Jag tänker vänta någon dag till, och sedan ringer jag och hör med dem!

jag vill också veta, vill även veta om de kommer o lansera den på hemsidan...

puttar upp lite, ingen som har mer info?

Nej men jag var och klämde på en i helgen och fick ett enormt behov utav att köpa, men vet inte vilken storlek pojken skulle ha, eller någonting om bomlösa så jag väntar lite och införskaffar mig en sådan senare :D

Ja, ljusbrun och mörkbrun blandat var den jag klämde på :D

Riktigt snygg !

Nej men jag var och klämde på en i helgen och fick ett enormt behov utav att köpa, men vet inte vilken storlek pojken skulle ha, eller någonting om bomlösa så jag väntar lite och införskaffar mig en sådan senare :D

Finns den i olika "bomvidder" eller bara olika tumstorlek? Den är ju så formsydd så det borde ju finnas olika bredd på den oxå. Ska kanske dit på torsdag, kan ta bilder då i så fall.

Jag gjorde inte heller det när jag var där sist :D , men jag har ju inte så långt (7mil) så det är rätt stor risk att jag åker dit snart igen.

Jag har 30 mil... Kommer snart ha 140 så jag kommer inte direkt dit i en handvändning ...:angel:

åh vad sugen man blir på och åka och kolla! Har de den "permanent" för försäljning nu mån tro eller är den bara tillfälligt:(
Blir förhoppningsvis en börjestripp framåt sommaren

Oh den här sadeln vill jag veta mera om...
Har en freeform och är hel nöjd men behöver snart en till och de är ju inte gratis precis även begagnade..

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 299
Senast: iNHALE
·
G
Utrustning Hejsan! För några månader sen köpte jag en bomlös sadel som den tidigare ägaren sa var en knights bareback. Dock så när jag fick den så...
Svar
6
· Visningar
1 206
Senast: svea
·
Utrustning Visst var det någon/några här som tagit bort det hårda framvalvet i sina Torsionliknande bomlösa sadlar? Har för mig att jag läst om...
Svar
11
· Visningar
1 074
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S