Ny dator...

grodan21

Trådstartare
Måste akut köpa ny dator.:cry: Någon som har tips på vad ma ska ha? Har tänkt lägga max 6000kr och har endast tänkt att surfa och se film på den. Har nu senast haft asus som jag har varit nöjd med, men vet inte.

Så fram med era bästa data tips!

Mvh data lös grodan :cry:

Jag tycker inte det låter som att du behöver en så avancerad dator då. Jag har en acer som jag är väldigt nöjd med. 6000 tycker jag är mycket för en dator som bara används till det mest basala, min kostade max 4000 och den klarar mer än så. Kolla upp datorer i din prisklass och sen kan du kolla på recensioner på ex pricerunner eller prisjakt och se vad andra användare tycker.

Tycker det samma, 6000kr är vad en basic surfdator kostade för 10 år sen. Nu får du samma funktionalitet för 2000kr.

Köp en billig jäkel i rätt storlek helt enkelt, du ska ju inte ha den till något speciellt.

Jag har haft en Asus som det var mycket problem med tangenterna på. Nu har jag en Acer Aspire V5-552, kostade cirka 4500.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
399
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 658
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
741
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 503
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025