Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast, de (jämnåriga och äldre) män jag har träffat har varit mycket noga med att poängtera att de gärna utför hushållsarbete...
"Det tror jag när jag ser det", tänker jag. Bistert.

Om hshållsarbete vore en självklarhet för dem, skulle de inte ta upp det. Dessutom visar statistik att både män och kvinnor tror att män lägger mer tid på hushållsarbete än de gör.
 
De senaste sidorna i denna tråd påminner mig om denna:
w9elwij2wzkbaki2woda.jpg
 
"Det tror jag när jag ser det", tänker jag. Bistert.

Om hshållsarbete vore en självklarhet för dem, skulle de inte ta upp det. Dessutom visar statistik att både män och kvinnor tror att män lägger mer tid på hushållsarbete än de gör.
Visst! Som jag skrev i inlägget du citerade :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 857
Senast: monster1
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 394
Senast: tott
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 550
Senast: Whoever
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp