Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, jag dejtade en kille förra året som var lite besviken för att jag inte är bröd "för då kan ju inte baka frukostfrallor till dig". ;)

Sött! :D Jag äter för övrigt helst inte heller så mycket bröd. Undrar just om det kommer att bli ett framtida relationsproblem. :( (Lite kan man ju få önsketänka.)

Det var ju lite charmigt.. Han kanske kan baka ngt annat eller laga ngn mat eller ngt som du vill ha? ;)
 
Min fråga var "hur hade det kännts på detta forum?" att se ett sådant inlägg. Inget annat.
Det var en retorisk fråga. För jag tror jag har en föraning om det, om någon skulle googla fram en sån tråd på t.ex ett motorforum.

Då är det väl bättre att du jämför med t ex kvinnor som ställer sina väskor på andra sätet då istället, för jag tror inte någon här hade tyckt det var skojigt att skämta om hur mycket plats stora människor tar, oavsett om det gäller män eller kvinnor.
 
Nej. Det vet jag väl. Hur så?

Av t ex sånt här: Jag ska ta att sluta upp med det, så att det kan bli någon slags jämvikt härinne igen - kan man få intrycket att du tycker att dina inlägg påverkar tråden i särskilt hög grad.

Något annat som pekar i den riktningen är att du verkar ta mycket om det som skrivs här om män som om det handlade om just dig eftersom du tar det defensivt, som -Sleepy (?) skrev.
 
Av t ex sånt här: Jag ska ta att sluta upp med det, så att det kan bli någon slags jämvikt härinne igen - kan man få intrycket att du tycker att dina inlägg påverkar tråden i särskilt hög grad.[/QUOTE]

Då reciterar jag mig för din skull:
Ibland ska man inte läsa vad som står i ett inlägg.
Man ska läsa mellan raderna.


Något annat som pekar i den riktningen är att du verkar ta mycket om det som skrivs här om män som om det handlade om just dig eftersom du tar det defensivt, som -Sleepy (?) skrev.
Du tycker jag ska vara mer offensiv?
O_o
 
Av t ex sånt här: Jag ska ta att sluta upp med det, så att det kan bli någon slags jämvikt härinne igen - kan man få intrycket att du tycker att dina inlägg påverkar tråden i särskilt hög grad.

Då reciterar jag mig för din skull:
----
Du tycker jag ska vara mer offensiv?
O_o



Ja, var det, det kommer säkert att sluta lyckligt :D

Det där med att läsa mellan raderna är en vansklig väg att vandra. Tips från coachen: välj inte den. Ett av de vanligaste klagomålen härinne är Ge fan i att tolka, läs exakt vad jag skriver istället:mad:
 
Ja, var det, det kommer säkert att sluta lyckligt :D

Det där med att läsa mellan raderna är en vansklig väg att vandra. Tips från coachen: välj inte den. Ett av de vanligaste klagomålen härinne är Ge fan i att tolka, läs exakt vad jag skriver istället:mad:
Jag har absolut inget problem med hur just detta inlägg tolkas av andra just nu.
 
Kollade precis in på en dejtingsida nyss. Såg att jag hade haft ett besök på min profil! :) Av en femtioårig man som inledde sin presentation med "Jag är en gubbe som..." (Han såg rätt bra ut på bilden, inga gråa hår (ja, han HAR hår!) och ingen kulmage...:D) Kanske nån som har självuppfattning, ändå?:D
 
Det där med att läsa mellan raderna är en vansklig väg att vandra. Tips från coachen: välj inte den. Ett av de vanligaste klagomålen härinne är Ge fan i att tolka, läs exakt vad jag skriver istället:mad:

TACK GODE GUD FÖR DET FÖR FAN! :bow: :love:

En skulle unna tro det finns läskunniga människor på ett forum som detta, men alldeles för jävla många tankeläsare finns det istället och en är SÅ TRÖTT PÅ DET! Läs vad jag säger och hör själv hur korkat och långsökt du tolkar liksom.
Allvarligt, mina asperbergerstedenser blommar när jag är på buke och folk inte kan läsa vad jag skriver. Ja, och nu låter jag både aggressiv och bitsk, men egentligen så är jag bara glad för att det finns fler än jag som inte standardfacking läser mellan raderna. Tack @mandalaki :up::love:
 
TACK GODE GUD FÖR DET FÖR FAN! :bow: :love:

En skulle unna tro det finns läskunniga människor på ett forum som detta, men alldeles för jävla många tankeläsare finns det istället och en är SÅ TRÖTT PÅ DET! Läs vad jag säger och hör själv hur korkat och långsökt du tolkar liksom.
Allvarligt, mina asperbergerstedenser blommar när jag är på buke och folk inte kan läsa vad jag skriver. Ja, och nu låter jag både aggressiv och bitsk, men egentligen så är jag bara glad för att det finns fler än jag som inte standardfacking läser mellan raderna. Tack @mandalaki :up::love:
:up:
 
TACK GODE GUD FÖR DET FÖR FAN! :bow: :love:

En skulle unna tro det finns läskunniga människor på ett forum som detta, men alldeles för jävla många tankeläsare finns det istället och en är SÅ TRÖTT PÅ DET! Läs vad jag säger och hör själv hur korkat och långsökt du tolkar liksom.
Allvarligt, mina asperbergerstedenser blommar när jag är på buke och folk inte kan läsa vad jag skriver. Ja, och nu låter jag både aggressiv och bitsk, men egentligen så är jag bara glad för att det finns fler än jag som inte standardfacking läser mellan raderna. Tack @mandalaki :up::love:

Mellan dina rader läser jag ett vitt töcken. :idea:

Edit: men shit, nu blev det plötsligt rosa?

:confused:
 
Kollade precis in på en dejtingsida nyss. Såg att jag hade haft ett besök på min profil! :) Av en femtioårig man som inledde sin presentation med "Jag är en gubbe som..." (Han såg rätt bra ut på bilden, inga gråa hår (ja, han HAR hår!) och ingen kulmage...:D) Kanske nån som har självuppfattning, ändå?:D

Nämnde han något om mamma och flyttkartonger? Om inte - kör!
 
Mellan dina rader läser jag ett vitt töcken. :idea:

Edit: men shit, nu blev det plötsligt rosa?

:confused:
Jag menar vad jag säger, always! :) Men visst är de tröttsamma, tankeläsarna och den fria tolkningens förespråkare. Om vi inte menade vad vi mödosamt hamrar ner mha av tangenterna så kan vi ju låta bli och istället kan folk tro vad de vill. Nej, jag vill inte att folk ska tro vad de vill om vad jag tycker och anser. Jag kan säga det själv. :)
 
Jag menar vad jag säger, always! :) Men visst är de tröttsamma, tankeläsarna och den fria tolkningens förespråkare. Om vi inte menade vad vi mödosamt hamrar ner mha av tangenterna så kan vi ju låta bli och istället kan folk tro vad de vill. Nej, jag vill inte att folk ska tro vad de vill om vad jag tycker och anser. Jag kan säga det själv. :)
Kan vi inte bara skippa att skriva nåt i inläggen, dvs lämna helt öppet för personliga tolkningar?:confused: (Tänk er en tråd med tusen "blanka" inlägg... Vilken diskussion! :D)
 
Kan vi inte bara skippa att skriva nåt i inläggen, dvs lämna helt öppet för personliga tolkningar?:confused: (Tänk er en tråd med tusen "blanka" inlägg... Vilken diskussion! :D)

Men det är ju grymt! Ännu bättre än min idé om att varje tråd bara får innehålla ett enda inlägg och alla andra får trycka på gilla.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 856
Senast: monster1
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 518
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 832
Senast: BernT
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 018
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp