Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
kl:
Ok, avstämning....
Sprang på en fullständigt galen kille som körde med en fruktansvärt osexig stil och raggade hela kvällen - tack men nejtack! :yuck:

Söta killen från tidigare - fortfarande söt och trevlig och rolig - blir inte klok på om han är intresserad eller bara artig... påstod att han inte förstod storheten i hångel och avböjde en kurs i det från mig... (påstod att han inte gillar NIN utan bara fluffigare, snäll synthmusik - undrar om han ironisk eller om det är ngt fel på honom?!?!?!)O_o
Han verkar dock inte vara enbart insnöad på katter, som jag ju är allergisk mot, utan verkar även gilla hundar och andra djur...

Killen från ännu tidigare i våras dök upp - med sin sambo... men han hälsade i alla fall artigt...

Så en trevlig kväll där framförallt alla fantastiska tjejjer (och musiken) var behållningen! :banana:

Har du råkat ut för de som skickar ett meddelande som är skrivet på lite halvtaskig svenska som föreslår att man ska skicka meddelande till någon skum mejladress eftersom de inte har tid att hänga på dejtingsajter? :)
Det var ett tag se'n.
Men jag antar att de jag drabbats av idag är samma individer, men att de nu blivit uppgraderade från pidginGoogle- till autentisk brottsstyckscut'n'paste-svenska.

Tur jag inte hänger på MP då så jag undviker att få en date beskriven här och inse att jag varit ute med en bukefalist :p

Fast det skulle ju kanske vara ett steg framåt? Var ju ÅR sedan jag var på date :idea: kanske beroende på att jag varit sambo några år :cautious:

Morrn..... full i fan e man ju... så iom att hon inte svarade på mitt första svar så skrev jag ett till ... kunde ju varit nån som var halvvägs i i semesterns första bag in box ju... det löd
"Å det var ju ett förslag så gott som något du"

nu när datorn startade så fanns det ett svar..

"visst var det- räkna kan jag"

funderar fortfarande om hon åxå är full i fan el menar allvar hehe
/s

Jag trodde att jag hade hittat min soulmate på riktigt. Bor inte så långt ifrån varandra, har djur som stort intresse och han verkar ha humor och hjärtat på rätt ställe.
Vi har pratat väldigt mycket i telefonen också men jag har börjat inse att varje gång vi hörs så har han druckit alkohol och det enda han pratar om är sig själv.
Han säger hela tiden att det är så lätt att prata med mig men sanningen är att jag knappt säger någonting alls för jag får inte en syl i vädret. Börjar få lite kalla fötter faktiskt....
Varför ska det vara så krångligt för? :arghh:

Hoppas verkligen att det hör till de sorgliga undantagen. Blocka direkt och anmäl.

Eller skicka tillbaka en större snopp, och kalla honom konsekvent för Lillen. Samt antyd att det är så få män som svarar på din riktiga, manliga profil.

Jag svarade bara: "Och där dog intresset ifrån min sida" och på det har jag inte fått något svar...

Jag ser att många går mycket efter hur det första meddelandet är utformat. Jag fick det här skickat till mig,

Titel för meddelanet: asdfadasbfdxz

Innehåll:Stormyyy, are you on facebooooook?

Visserligen på ett internetforum. Men ändå. :rofl:

Hursom. Nu är den där galna mannen min sambo och han har flyttat från England för att bo i Sverige med mig. :love: Ibland blir man överaskad.

Jag trodde att jag hade hittat min soulmate på riktigt. Bor inte så långt ifrån varandra, har djur som stort intresse och han verkar ha humor och hjärtat på rätt ställe.
Vi har pratat väldigt mycket i telefonen också men jag har börjat inse att varje gång vi hörs så har han druckit alkohol och det enda han pratar om är sig själv.
Han säger hela tiden att det är så lätt att prata med mig men sanningen är att jag knappt säger någonting alls för jag får inte en syl i vädret. Börjar få lite kalla fötter faktiskt....
Varför ska det vara så krångligt för? :arghh:
[Ogilla]

nu när datorn startade så fanns det ett svar..

"visst var det- räkna kan jag"

Hon är nog någon som förläst sig på semesterlagen och när du skriver fem veckors semester så skriker hon SEX??? för att hon misstänker att du ljuger om din ålder. Det är under 40 man har fem veckor.

På dejtingsajterna kan man inte vara nog konspiratorisk ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 657
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
869
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 065
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka