För att göra en lång historia kort.
Värsta knäppgökarna har jag nog träffat IRL, jag var stalkad i många år och blev tom förföljd på jobbet! Det gick så långt att jag inte gick samma väg till jobbet två gånger i rad, ut Aldrig att jag gick samma väg två ggr på raken och jag ringde mamma innan jag gick till jobbet, när jag kom fram, när jag slutade och när jag var hemma. Min chef erbjöd mig spårning och dumt nog nappade jag inte, men jag kände även skam samtidigt, tänk om det var någon jag kände och sårat? Det påverkade mig såklart, jag har fortfarande svårt när jag inte får svart direkt om jag svarar i telefonen och jag har det som arbetsredskap ...
Det värsta är att jag tror det är någon jag kände, det upphörde(?) när jag bytte till hemligt nr men det sitter fortfarande i, jag vet att han finns där ute och jag håller låg profil på nätet, jag vill inte bli hittad igen. Det kan även vara en förklaring till att jag inte träffar så många knäppgökar på nätet, jag lämnar ut väldigt lite om mig själv och har flera konton jag varvar mellan.