Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej. Men din gissning är att hon inte har gjort det, och utifrån den gissningen kritiserar du henne.

Jag tycker att det är betydligt mer troligt att hon har bett honom sluta, men att han saknar den respekt för såväl henne som för kvinnor i allmänhet som skulle ha gjort att han brydde sig om vad hon tycker.

Vi skrev visst om varandra. Kolla inlägget innan ditt.

Fast ändå. Vi vet att Lillelorden är ung, vi vet att PF inte är det och du får veta att han PM:ar henne med bröstkommentarer hon inte förstår. Och då reagerar du mot henne, men inte mot honom.

För min del är den här diskussionen avslutad. Jag vet inte ens att Lillelorden är ung, men det är trots allt korkat att skicka en massa meddelanden om bröst, och det skulle ha varit onödigt av Lillelorden att blotta PF här utan att ha skrivit "NEJ" till honom i PM först. Nu hade hon ju gjort det, PF ville inte ta det till sig och då tycker även jag att det är mer än ok att blotta honom här. På nåt sätt måste man ju få honom att fatta! En del har svårt att förstå hur man beter sig.
Min åsikt.

För min del är den här diskussionen avslutad. Jag vet inte ens att Lillelorden är ung, men det är trots allt korkat att skicka en massa meddelanden om bröst, och det skulle ha varit onödigt av Lillelorden att blotta PF här utan att ha skrivit "NEJ" till honom i PM först. Nu hade hon ju gjort det, PF ville inte ta det till sig och då tycker även jag att det är mer än ok att blotta honom här. På nåt sätt måste man ju få honom att fatta! En del har svårt att förstå hur man beter sig.
Min åsikt.

Åldern är egentligen inte det väsentligaste här, jag tog upp det ändå, och jag är rätt säker på att du skulle identifiera LL som ÄU:are snarare än Senior. Men ingen oavsett ålder ska behöva få oönskade PM med bröstkommentarer.

Värre vet jag väl inte, men vi har inte med det att göra vad han skriver till henne. Hon kunde skriva samma "nej tack" till honom i PM tycker jag.
Jag tycker att om någon av olika anledningar väljer att kontakta någon via PM för att de inte törs/vill att andra ska se ev tjuvnyp, skit eller slisk så är det fortfarande upp till mottagaren av PM:et att avgöra om den vill offentliggöra det eller inte. Vill man inte stå för skiten behöver man inte skicka heller och om det är vad som krävs för att få stopp på det så ser jag inga som helst problem med att offentliggöra det. :meh:

HÄPP... nu vill jag klargöra en sak här!!! tror att både Lillelorden här å många mer har missuppfattat nåt igår!!
detta skrev hon igår kväll å taggade mig :
----------------------------------------------

fast å andra sidan kanske det finns nån trevlig sköterska :d
Så länge hon är under 40 och har naturliga tuttar samt pratar svenska, eller?:up:

-----------------------------------
en liten stund innan hade jag i gruppen "DEJTING PÅ LANDET" på FB
svarat på frågan om om vi män föredrog naturliga eller silicon?
mitt svar var "Äkta alla gånger.................."
................................
detta föranledde följande PM till henne
"
då är vi med i samma grupp på fB iom du kommenterade bröst ;)"

DETTA VAR VAD JAG SKREV Å INGET ANNAT
jag trodde hon läst vad jag skrev en liten stund innan på fb ju
visst kunde det missförstås- men det var då rakt inte min mening!!
FÖRLÅT Lillelord om du missuppfattade mitt pm.......

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

ja är då fan ingen snuskgubbe som en del tror!!

@pontiacfarmer Jag tänker att en bra grej är att inte PM:a i onödan :). Jag blir själv lite irriterad ibland för det kan ramla in mycket PM till mig med förklaringar som jag inte för mitt liv kan förstå varför de inte bara skriver direkt i trådarna. Jag vill sällan fortsätta diskussioner på PM.

Just också när du ska PM:a yngre tjejer här inne så bör du nog ha lite fingertoppskänsla så att det inte upplevs som lite otrevligt, särskilt om ämnet är bröst eller dylikt.

För att göra en lång historia kort.

Värsta knäppgökarna har jag nog träffat IRL, jag var stalkad i många år och blev tom förföljd på jobbet! Det gick så långt att jag inte gick samma väg till jobbet två gånger i rad, ut Aldrig att jag gick samma väg två ggr på raken och jag ringde mamma innan jag gick till jobbet, när jag kom fram, när jag slutade och när jag var hemma. Min chef erbjöd mig spårning och dumt nog nappade jag inte, men jag kände även skam samtidigt, tänk om det var någon jag kände och sårat? Det påverkade mig såklart, jag har fortfarande svårt när jag inte får svart direkt om jag svarar i telefonen och jag har det som arbetsredskap ... :crazy:

Det värsta är att jag tror det är någon jag kände, det upphörde(?) när jag bytte till hemligt nr men det sitter fortfarande i, jag vet att han finns där ute och jag håller låg profil på nätet, jag vill inte bli hittad igen. Det kan även vara en förklaring till att jag inte träffar så många knäppgökar på nätet, jag lämnar ut väldigt lite om mig själv och har flera konton jag varvar mellan. :grin:
Har också blivit stalkad....irl. och råkat ut för lite andra nötter Också. På nätet har jag sållat bort de värsta efter en del mailkontakt och sluppit träffa dom. Har dejtat få, men de jag har dejtat har tillslut varit helt okej män.

@pontiacfarmer

Vad bra att du svarade på vad du menade med det här, eftersom du inte gjorde det när jag frågade dig just det som svar på ditt PM. Kan vi hålla alla dylika utbyten i trådarna tror du? Jag har ingenting emot att diskutera med dig här, men har likaledes inget intresse av någon form av förtrolighet med dig privat.

Jag följer förresten definitivt inte dina förehavanden på FB. Du har visst glömt att du skrev i föregångaren till denna tråd att du är intresserad av "om brösten faller en storlek när BH:n åker av" eller någonting av samma innebörd.

I övrigt tror jag inte att du är någon snuskgubbe. Jag tror bara att du länge levt med en syn på kvinnor och relationer som aldrig blivit ifrågasatt och att du inte heller verkar ha något intresse av att ta dig ur dina gamla hjulspår.

På tal om ingenting- jag hatar att sitta på tåget som nu och en kille kommer och sätter sig ner bredvid. Slår sig ned bredbent vilket innebär att när han gör det skulle mina ben normalt tryckas ihop. Jag som tröttnat på art detta händer lite då och då håller emot. Killen tittar förvånat på mig.. Haha...
Jag tycker jag har rätt till lika stort utrymme som killen och förstår inte varför jag ska tryckas mot väggen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 774
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
878
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 294
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• WE-tråden