Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nja, det är ju inte första gången i världshistorien som man upptäcker att kompisen är mer intressant? En tjej jag känner är numera gift och har barn med sin kompis ragg då han blev mer intresserad av henne än kompisen.

Jag ser det mer som att han raggade på allt som visade livstecken. När första potentiella ragget lämnar så går han på nästa. Det gjorde nog såna som han redan innan nätdejtingens tid.

Nja, det är ju inte första gången i världshistorien som man upptäcker att kompisen är mer intressant? En tjej jag känner är numera gift och har barn med sin kompis ragg då han blev mer intresserad av henne än kompisen.
Jag är ju av den åsikten att det finns gott om karlar "där ute", de är utbytbara (till viss del, iaf:angel:). Bra kompisar, däremot, är mer sällsynta och värda att vårda relationen med. Hon har, dessutom, anförtrott mig sina känslor för den här killen. För mig är han därför ett BIG NO-NO!

@pontiacfarmer

Vill du sluta PMa mig oneliners titt som tätt om saker som du och jag inte rimligen kan behöva diskutera, samt kommentarer om bröstgrupper på FB (?)?

Har du någonting du känner inte kan diskuteras i tråden som rör mig, så visst. I övrigt känner jag inte att vi har några gemensamma beröringspunkter att dryfta.

@pontiacfarmer

Vill du sluta PMa mig oneliners titt som tätt om saker som du och jag inte rimligen kan behöva diskutera, samt kommentarer om bröstgrupper på FB (?)?

Har du någonting du känner inte kan diskuteras i tråden som rör mig, så visst. I övrigt känner jag inte att vi har några gemensamma beröringspunkter att dryfta.

Det där är väl en grej mellan dig och honom. Du kunde ha skrivit det i ett pm till honom och inte blotta det här.
Inte riktigt sjysst, tycker jag - oberoende vem det gäller.

Jag skrev ju tidigare om att jag ville gå till ngt event som någon singelförening hade... Är det ngn som ville hänga på? Jag ska kolla upp om jag kan hitta att det finns ngt att gå på...
För då kan man ju gå dit ett par personer och ha Buketräff! och samtidigt kanske träffa andra singlar!
Det känns som på lagom nivå!

Club Nova brukar ha singelkvällar. I Stockholm. Har dock aldrig varit på någon. För då måste man ju träffa människor.
Läskigt....

Det där är väl en grej mellan dig och honom. Du kunde ha skrivit det i ett pm till honom och inte blotta det här.

Tycker du verkligen att det är värre att Lillelorden skriver här, än att PF skickar henne PM hon inte vill ha?

De män som dyker upp här, från andra forum, bara för att det finns kvinnor här, verkar ju dessutom tycka så illa om kvinnor. Deras syfte är troligen att ragga, det händer säkert att de får napp, men jag tycker att just de männen visar ett fruktansvärt kvinnoförakt, ofta.

Jag känner att de ofta tror att kvinnorna ska bli så tacksamma..och fall direkt bara för att han är man. Och när inte det sker och någon ifrågasätter så blir det taggarna utåt.

Club Nova brukar ha singelkvällar. I Stockholm. Har dock aldrig varit på någon. För då måste man ju träffa människor.
Läskigt....

Hehe..ja.. men om vi tar en buketräff så kanske det blir lättare?
Då tänker jag att då går vi ju för att prata med varandra och om man sen börjar prata med någon annan intressant är ju det bonus. Att gå själv till en singelkväll tycker jag känns lite jobbigt... Inget illa om det,, men för mig känns det lite jobbigt..
Men om jag samtidgt går med väner eller Buketräff så blir det kul!

Om dessa PM hade slutat komma efter att jag klargjort - via PM - att a) jag är inte intresserad av att diskutera med honom utanför tråden om det inte är rent personliga spörsmål, samt b) att han är gammal nog att var min pappa, så hade jag självklart inte skrivit det offentligt.

Men det förvånar mig inte att du är snabb med att gå till hans försvar.

Det har vi ingen aning om.
Nej. Men din gissning är att hon inte har gjort det, och utifrån den gissningen kritiserar du henne.

Jag tycker att det är betydligt mer troligt att hon har bett honom sluta, men att han saknar den respekt för såväl henne som för kvinnor i allmänhet som skulle ha gjort att han brydde sig om vad hon tycker.

Nej. Men din gissning är att hon inte har gjort det, och utifrån den gissningen kritiserar du henne.

Jag tycker att det är betydligt mer troligt att hon har bett honom sluta, men att han saknar den respekt för såväl henne som för kvinnor i allmänhet som skulle ha gjort att han brydde sig om vad hon tycker.
Den grandiosa självbilden?:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 774
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
878
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 294
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka