Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första gången jag var med så gick jag på 2 dejter med en kille. Han var supertrevlig och fullt normal...men det klickade bara inte. Hans profil var helt normal den också. Ändå så hade han som bäst hittat en han matchade till 32% med och han hade skrollat igenom rätt noga tydligen. Stackarn :crazy:

Låter intressant med en matchning men man ska nog ta den med en nypa salt...som en kul fingervisning.

32% hittade en tjej sen. Hopp finns!

Man behöver inte skrolla igenom så noga, det finns ju en matchings-sökning så att man kan få alla som är inom rätt åldersspann i matchningsordning. :) Det luriga med den är att man måste välja "Ny sökning" för att den ska uppdateras.

En kille kag bestämt fika med på lördag. Jag mailade att jag gick hem från jobbet idag med magsjuka i morse och kanske inte orkar ses på lördag.
Mår rätt bra nu efter att ha varit i badrummet hela dan.
Men han blev typ sur- och tyckte att vi kan väl fika i alla fall...
Tja.. Om han hade haft magsjuka nyligen skulle jag inte tjata om träff.

En kille kag bestämt fika med på lördag. Jag mailade att jag gick hem från jobbet idag med magsjuka i morse och kanske inte orkar ses på lördag.
Antingen har han aldrig haft magsjukan själv och vet hur man mår efter det, eller så tror han att du försöker smita undan, tror jag. Ocharmigt hur som!

Hmmm, synd att jag inte kan svara NakenTomas... Lät ju lovande...:p

Måste säga att just nicken många har kan få mig att backa, men jag kanske är fördomsfull?
Och jo, jag är rätt öppen för mycket, men just konstiga nick går liksom bort...:crazy:

Ja men se där, han filtrerade bort sig själv ;).

En killkompis dök upp på FB och när jag beskrev min sommar hittills som kall, regnig och utan hångel så skrev han:
"Du är så otroligt förtjänt att att bli upphånglad mot en vägg. För gud, hångla kan du."
Att inte fler killar fattar det! Hur får jag den informationen att stråla ut från mig i morgon när jag går ut? :angel:

Hmmm, synd att jag inte kan svara NakenTomas... Lät ju lovande...:p

Måste säga att just nicken många har kan få mig att backa, men jag kanske är fördomsfull?
Och jo, jag är rätt öppen för mycket, men just konstiga nick går liksom bort...:crazy:

Är det han som står nakenmodell?

Tänkte mig något mer subtilt och mindre desperat?
De påstår ju att killar inte förstår när vi försöker hinta fram vad vi vill ha sagt (fast det är hur tydligt som helst vad vi menar!). Men den t-shirten behöver de inte fundera på om de möjligtvis inte förstår. :)

Men faaaan....!

Varenda jädra kotte är iväg och leker med sin partner i helgen. V-A-R-E-N-D-A. Fatta hur jädra tråkigt det känns :(
Visst, i all ära har jag väl halvt om halvt bokat in någon ny nätdejt, men det är liksom inte samma sak. Det är inte direkt avslappnande och roligt. Kan vara, men oftast inte. I alla fall inte i stil med vännerhäng. Jag är bitter ikväll...

Men faaaan....!

Varenda jädra kotte är iväg och leker med sin partner i helgen. V-A-R-E-N-D-A. Fatta hur jädra tråkigt det känns :(
Visst, i all ära har jag väl halvt om halvt bokat in någon ny nätdejt, men det är liksom inte samma sak. Det är inte direkt avslappnande och roligt. Kan vara, men oftast inte. I alla fall inte i stil med vännerhäng. Jag är bitter ikväll...

Jag ska på stort holabalo i helgen...du kan få vara min dejt :)

Ingen aning.... Fanns tyvärr lite för långt bort;)

Jomen nu ser jag ju att han var modell! Jo det är det samma:)

Söker dessutom 20-99 år... Jaja, jag stämmer ju in i spannet:D

Grattis och välkommen till MP-klubben! Jag har också fått från honom :love: Yammi....
De vettiga killarna kommer. Ge det lite tid :)

Förlåt för det här meeeen...... hahahahaha :rofl::rofl::laugh:
Vem tusan gömmer i bukarna? Va han 11 år eller? :confused:
Om det ändå vore så... Han är +30. Intressant dock att han erkände det sedan! Han hade ju kunnat säga annat, vad som hade varit bättre :laugh:

Kom på en annan sak som jag blev galen på. Han gick hela tiden ett halvt steg efter mig, så jag var tvungen att vrida mig om för att kunna se på honom. Något jag åtminstone gillar vid samtal. När jag vid tillfälle sänkte farten för att hamna bredvid, så sänkte han också takten. Han ville nog helt enkelt bara gå bakom, men jag förstår inte grejen där heller. Vad sjutton är vitsen med det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 114
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
814
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 953
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 820

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka