Jajemen- jag är väl gentlemanJa fast en massa frågetecken och versalerna - det är ju rena utbrottet.
Har du svarat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jajemen- jag är väl gentlemanJa fast en massa frågetecken och versalerna - det är ju rena utbrottet.
Har du svarat?
Jajemen- jag är väl gentleman![]()
Jag förstår inte hur man inte kan nappa?Efter det mailet?
![]()
Jag förstår inte hur man inte kan nappa?
![]()
Tja.
Ja! Fick man ett sådant kontaktförsök skulle man ju liksom känna själarnas gemenskap direkt.
Tja.
Kuken ska ha sitt, som Frank Andersson skulle ha sagt!![]()
Nu dog jag lite![]()
Tack men nej tack blev svaret..... jag vill veta vem jag kryper till sängs medTja.
Kuken ska ha sitt, som Frank Andersson skulle ha sagt!![]()
Tack men nej tack blev svaret..... jag vill veta vem jag kryper till sängs med
PM på Mötesplatsen..... ingen känner till mitt riktig namn juMen @pontiacfarmer var det på dejtingsajten du fick mailet? Eller på FB?
Fast å andra sidan var hon ju den första som skrivit till mig på den sidan i ÅR !!!!!- jag kanske ska ta å flytta ihop med "denna där" ?? -för att citera ett kärlekspar på julafton![]()
Verkligen. Jag brukar inte svara på sånt alls, faktiskt.Ja det var ju ett artigare svar än hon förtjänade.
Fast detaljerna, som vem det är, kan man alltid ta reda på efteråt![]()
Men å andra sidan kan det ju likaväl vara någon härifrån som ska testa migKör hårt!![]()
JAHA.. då var det dags ja... skrev ett megafoninlägg att jag skulle ha semester 5 v ...å vips fick jag mitt livs första snuskmail.......![]()
Tar hellre min livs första dejt istället......................................................Då ligger du ett steg före mig, det har jag aldrig fått.![]()
Tar hellre min livs första dejt istället......................................................