Ny doft på gammal parfym

Parfymer borde vara illegalt att ändra :cool: Har en favorit, skulle bli hemskt förvånad och besviken om den ändrades.
Ja faktiskt det är ganska nonchalant att tro att ingen kommer märka, särskilt med dyrare parfymer. Vet inte vad jag skulle godkänna för ursäkt.
 
Jag har förstått att det är relativt vanligt med reformulations av parfymer, gärna utan att säga något. Min favorit kostar runt 4 500:-/flaska på 100 milliliter och i och med att det företaget nyss sålts så vette fan om jag kommer våga köpa den igen. :meh:
 
Jag har nyligen upplevt samma med min favorit-deo. Den är inte dyr alls, säljs i vanliga matbutiker, men jag är väldigt känslig för olika dofter så även om jag tycker en deo luktar gott i butiken är det inte säkert att jag kan ha den på mig sen. Många deodofter blir liksom för starka för mig så jag känner doften själv hela tiden, på ett jobbigt starkt sätt trots att jag inte tar mycket. Vilket blivit väldigt tydligt nu när min favorit bytt doft och jag försökt hitta en ersättare :down:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp