Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte vikterna i huvudet sådär direkt, men kan säga så mycket att med dina önskemål på max totalvikt 1540 kg och minsta lastvikt på 800 kg så blir det inte mycket släpet får väga, 740 kg mera exakt. Det är få boggiesläp som klarar det med undantag för aluminiumsläpen från Boj och Ume. T ex Christ och Böckmanns alu-släp är för tunga. Glasfibersläpen blir för tunga också oavsett leverantör.lilith skrev:Vilka transporter har kollat på? Vet du lastvikt och totalvikt?
Henra t ex tar ca 900 kr extra om man vill byta till hård mellanvägg.lilith skrev:Det låter ju bra att man kan välja, vet du vad extrakostnaden kigger på (har iofs mindre betydelse)?
Missade denna fråga. Både Boj och Ume gör lastbilar för B-kort som ser bra ut, men de kostar.... Jag tror att www.trailerimport.se säljer lastbilar också. Hur någon av dessa märken är avseende driftsäkerhet osv har jag ingen aning om.lilith skrev:Som alternativ, finns det bra hästlastbilar som är lättskötta och driftsäkra till ett rimligt pris?