Ny hjälm!

Dravena

Trådstartare
Jag upptäckte för några dagar sen att min hjälm nog måste kasseras. Den har blivit lite för stor och när jag råkade dänga in huvudet i dörrposten åkte den bak och tryckte till mot nacken så att det gjorde riktigt ont. Det vill jag inte vara med om om jag skulle dratta av! Så nu måste jag gå på hjälmjakt.

Prövade en Horka i stallet som var riktigt skön! Någon som har erfarenheter av den? Har svårt att hitta återförsäljare, någon som vet var man kan få tag på den?

Sv: Ny hjälm!

Jag köpt min horka på eko:- förra hösten.. jag trivs superbra med den!

spec igår när jag flög av så det visslade om det och fick en hov i bakhuvudet :crazy:

Sv: Ny hjälm!

Jag tycker inte Horka är något att rekommendera. Passformen är inget vidare & den är inget vidare snygg heller =D. Men jag fick mkt positiva kommentarer & så om den, det var många som hade likadan som de var nöjda med.

Jag tyckte den satt dåligt, "inspänningremsan" fungerade inte. Sedan var den inte skön heller :angel:!

Någon som tycker tvärtemot?

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 324
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 649
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har inte sovit en blund på hela natten. Ligger fortfarande och skakar och spänner mig så fort jag inte aktivt tänker på att slappna av... 2
Svar
23
· Visningar
2 590
Senast: Nevermind
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 104
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?