Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag behöver en ny köksfläkt och frågan är vilka bra finns det ute på marknaden till ett rimligt pris? Vad ska jag tänka på? Ett plus är om den är vit, men inget måste.
något som är tänkvärt för längre personer är att välja en uppåtvinklad kåpa så man inte slår i huvudet om man lutar sig framåt elelr över spisen av någon anledning. jag är inte så läng så en som går 90grader ut från väggen är inget problem för våran del..
såhär ser en kompis föräldrars fläkt ut:
vi har kåpa i rostfritt eftersom kyl o frys är i rostfritt och det är vi nöjda med
IT & mobiler
Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte...
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...
Hundavel & Ras Jag gillar verkligen inte att så många hundraser (åtminstone de som inte också har prov) ska ha så tydlig könskaraktär. Jag tror att det...