Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det var ingen liten en.
Fick mig att tänka på något som hände tidigare i em. Jag och en stallkompis sköter om våra hästar på 500-800kg och ca 10 sekunder senare sprätter vi skrämda omkring i sadelkammaren för att avlägsna en liten vårtbitare som sitter på kompisens hink.
Tänk om vi sett den där sötingen därinne i sadelkammaren. Vi hade nog trott att det var nåt muterat, låst dörren och ringt 112. Men när du håller i den sådär ser den inte så farlig ut faktiskt.
En flicka? Ser man skillnad på dem, hur då? Lyfter på kjolen?
Skulle fortfarande inte vilja ha nån (pep på älsklingen häromdagen som fick komma och ta bort en harkrank från badrummet innan jag vågade gå in ) men de är lite häftiga.
Visst är de! Jag brukade vara skiträdd för såna här djur, men det har gått över kan man väl säga
Nu har jag faktiskt planer på att sälja en hel del av det som kommer i ungväg, tar ner dem till butiken och ser till att de säljs. På så sätt finansierar jag fler fina pinnar
Kropp & Själ Jag kan tänka mig att det beror lite på vad bruden tänkte ha för klänning. Ska hon ha vit tydlig brudklänning så skulle jag säga kör på...
Trädgård & Växter Våra batterier har alla dött efter ett tag. De bara låtsas att de har ström till slut. Har kollat och om man förvarat dem för kallt, för...
Hästmänniskan Jag hör till team bättre att växa ur än att växa i, även om det är tufft för vissa barn att byta in en vän. (å andra sidan är det en del...