Ny microvågsugn

coolia

Trådstartare
Jag har ingen koll alls på marknaden så jag behöver köptips. Behöver inga flådiga funktioner utan en basic modell lär duga fint.
 
Ser fram emot svaren.

Köpte min nuvarande för 12 år sedan. Den börjar bli trött. Värmer inte som den ska. Man får ha sker inne länge länge för att de ska bli varma.

Jag vill ha enkla funktioner och en inte alltför skrymmande apparat. Gärna utan display - de är enligt min erfarenhet bara onödigt krångliga.

Men jag är rädd för att billiga micros har kort livslängd?
 
Men jag är rädd för att billiga micros har kort livslängd?

Vad är kort livslängd för dig? Vi har en superbillig variant som inte kostade många hundralappar. Inga speciella finesser alls, men den gör det den ska. Vi har haft den sedan förra huset, så måste vara en 4-5 år i alla fall....
 
Men jag är rädd för att billiga micros har kort livslängd?
Vi har levt igenom större delen av småbarnstiden med våra 4 barn med en lågprismikro från Ica. Efter att vi (äntligen...) installerade en ny inbyggd mikro för 6 år sen skänktes Ica-mikron till barnens idrottsförening, där den fortfarande används och fungerar.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver köpa en ny tv, och jag behöver hjälp med vad jag ska titta efter. Har under flera år kollat via äppel-tv och använt flera...
2
Svar
32
· Visningar
1 451
Senast: Malinois
·
Fritid Jag behöver en ny hobby. Nått jag kan tillbringa alldeles för många timmar på Youtube med att lära mig kring och sen utöva praktiskt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 672
Senast: Badger
·
Hemmet Jag har en surdeg (råg) i kylen som matas varje vecka för ett bröd jag regelbundet bakar. Nu behöver jag 350 g surdeg för ett annat bröd...
Svar
11
· Visningar
549
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp