Ny mobil, vilken ska jag välja

Arrows

Trådstartare
av olika anledningar så åkte min (allt annat än) kära samsung galaxy gio i golvet på jobbet idag. Detta var dock den sista gången då den nu gick sönder :angel:.

Det blir till att åka in och köpa ny telefon imorgon då jag måste kunna få tag i folk och folk måste kunna få tag i mej. Jag vill dessutom inte ha kvar min nuvarande då jag är så otroligt besviken på den så lagning är inget alternativ.

Men jag vet inte vad det finns för telefoner där ute.
Mina krav/önskemål är:
EJ samsung
touch
billig (inte över 2000)

finns det någon snygg billig mobil ni vill rekomendera?

Sv: Ny mobil, vilken ska jag välja

Haha, jag som tänkte rekommendera Samsung Galaxy Nexus, sjukt bra!
Men den håller sig inte inom dina krav ;)

Men Sony Ericsson Xperia Ray eller vad den heter, ska väl vara en populär lite billigare telefon. Kanske något att kolla närmre på?

Sv: Ny mobil, vilken ska jag välja

Jag har nyligen köpt en HTC Wildfire S och känner mig än så länge nöjd med den. Jag kollade lite på en Sony Ericsson Xperia mini (har jag för mig att den hette), som var lite dyrare men tydligen ska vara lite snabbare.

Någon av dem kanske län vara något?

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 435
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 053
Senast: Juli0a
·
IT & mobiler Min nuvarande mobil (Samsung Galaxy S7) är egentligen helt ok, men den har ett enormt problem: batteriet. Så fort den anser att det är...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: sthu
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 386
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Besiktning nödvändig?