JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Piteå-Tidningen)
Efter mycket om och men blev det slutligen en lagtävling i division 1 i hoppning.
Under helgens tävlingar i Boden tog Piteå Ridklubb hem segern i den första omgången före Kramfors Ridklubb och Södra Umeå Ryttarförening.
http://www.inorr.se/pt/index.php?artikel=91620
Moderator
Hästnyheter
Skellefteå Ridklubb tog hem segern i den andra division II-omgången i dressyr i Umeå den gångna helgen. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
(Piteå-Tidningen)
Ryttare från Grans och Piteå Ridklubb deltog med stor framgång i helgens tävlingar i Gällivare...
Hästnyheter
(Piteå-Tidningen)
Över 80 ponnyer tävlade under helgen på Piteå Ridklubbs anläggning på Grisberget. Piteåekipagen gjorde bra ifrån sig...
Hästnyheter
(Piteå-Tidningen)
Ida Lindgren från Kopparnäs, red med sin 12-åriga ponny Pepita hem sin tredje inteckning i Norrfjärdenshoppets...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Dalmatinern jag hade var absolut väldigt snäll och hade ingen jaktlust. Men han hade extrema hudproblem och allergier. Och blev inte...
Tonto
13 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 588
Hund
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund Som valpköpare så vill jag hämta min valp när den är 8 veckor. Som uppfödare så får valpköparna hämta sina valpar från och med 8 veckors...
LaMagia
Idag kl 16:02
Svar: 24
Visningar: 1 578
Hund
Pass förvaring
Anläggning Butiker för vandring borde ha vatten skyddade påsar eller liknande att förvara värde saker i.
MidnightSoul
1 minut sedan
Hjälp
Avel Du bör kunna hitta henne och eventuella avkommor i PZHKs databas (baza pzhk). Det går att välja engelska som språk när man söker i den.
Cinzia
25 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 72
Avel
Få skimmel vit
Hästvård Det namnet känner jag igen, tror jag brukade använda det när jag badade mina utställningskatter för många år sedan 😅
Novienna
30 minuter sedan
Svar: 16
Visningar: 498
Vård