Ny stil på sidorna

Jag kommer om några minuter byta layout på sidorna. Skillnaden kommer nog inte bli jättestor, anser jag.
Men jag hoppas att många skall tycka att sidan är lite snyggare och blivit lite snabbare.

I samband med detta kommer jag ändra så att det endast finns en layout/stil att välja, de allra flesta användar redan idag standardstilen. Att enbart ha en stil förenklar för mig när det gäller uppdateringar och förbättringar av sidan. Det bör dessutom bli lättare att hjälpa användare med problem då alla använder samma stil.
 
Jag avhandlade det i berörd tråd tror jag, ingen plan att ändra det för närvarande om inte annat för att namnändringen verkade tillräckligt stressande för många :)
Då missade jag det, jag kom bara ihåg att du inte lät avvisande till idén. Synd, men då vet jag.
 
Vilken slump ... Nu har Seniors mesta tjattertråd blivit så söndertramsad att tramsarna startat en ny tramstråd. Samtidigt som en gammal tramstråd aktiverats igen. :(

Jag vet att man inte behöver öppna dem, och jag vet att man kan sätta trådstartarna på ignore för att slippa se trådarna. Men då missar man ju samma människor i andra trådar.

Det hade inte varit dumt med ett eget underforum för sånt.
 
Vilken slump ... Nu har Seniors mesta tjattertråd blivit så söndertramsad att tramsarna startat en ny tramstråd. Samtidigt som en gammal tramstråd aktiverats igen. :(

Jag vet att man inte behöver öppna dem, och jag vet att man kan sätta trådstartarna på ignore för att slippa se trådarna. Men då missar man ju samma människor i andra trådar.

Det hade inte varit dumt med ett eget underforum för sånt.
Instämmer helhjärtat!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Dagbok I början av maj ramlade jag plötsligt ner i ett djupt svart mentalt hål på livets stig. Så min maj månad har tillbringats nere i det...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp